Диета със зелен чай - 10 кг за 1 месец

вход през zajenata.bg
регистрация през facebook
Активирай автоматично своя акаунт в За Жената, като влезеш през твоя Facebook
регистрация през zajenata.bg
Прочетох и съм съгласен с правата и задълженията на потребителя при ползване на услугите на сайта
За Жената
Полезни съвети
Съвети отслабване
Диета със зелен чай - 10 кг за 1 месец
5 Ноември 2013
76282

Диета със зелен чай се спазва за един месец ще свалите от теглото с около 10 кг.

Внимание!!! Тази диета не е подходяща за хора с храносмилателни проблеми (гастрит, язва, колит). Внимавайте преди да посегнете към кафето, имайте предвид, че голямото количество зелен чай, който изпивате по време на диетата, съдържа кофеин.

Какво трябва да правите?

През деня да изпивате около един литър зелен чай - горещ или охладен. Това количество чай намалява съдържанието на мазнини в тялото - дори когато се приемат въглехидратни и по-мазни храни.

Важни някои особености в приготвянето на зелен чай:

запарва се с гореща, но не чак кипяща вода, оставя се 3 до 5 минути и се прецежда;
на 200 мл вода се слагат 2 ч. л. чай (по-малкото количество не дава необходимата концентрация);
чаените листа се съхраняват в стъклен съд с плътна капачка, защото бързо поемат странични аромати. Освен това неправилното съхранение води до загуба на полезни вещества.

През този месец на диетата е разрешено да хапвате:

месо и риба (за предпочитане - варени);
мляко и млечни продукти (сиренето е добре да бъде обезсолено);
яйца, плодове и зеленчуци.

Примерно меню за диета със зелен чай на ден:

За закуска можете да редувате: варено яйце и пълнозърнест хляб, а на другия ден - овесени ядки с нискомаслено мляко.
За обяд е най-добре да се спрете на задушено или варено пилешко (телешко) месо, съчетано със зелева или зелена салата.
За следобедна закуска хапнете плод - ябълка или банан.
А за вечеря е най-добре да се храните с обезсолено сирене и прясна салата или пилешко месо с варени картофи.

Важно е да запомните, да не пиете зеления чай по време на хранене.Пийте го винаги прясно приготвен - половин час преди или след хранене.

Диетата със зелен чай  позволява да се храните с разнообразни храни. Затова не изпитвате силен глад за определен продукт, който продължително е липсвал в менюто ви. Лека е за спазване през късната пролет и лятото, защото чаят, плодовете и зеленчуците лесно утоляват жаждата и глада в топлото време.

Не се страхувайте от евентуална авитаминоза, която се получава след някои диети: зеленият чай съдържа доста витамини, които ще захранват организма и тялото ви през цялото време.

Диети и отслабване
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft