Диета с Разделно хранене-11 кг за 90 дни

вход през zajenata.bg
регистрация през facebook
Активирай автоматично своя акаунт в За Жената, като влезеш през твоя Facebook
регистрация през zajenata.bg
Прочетох и съм съгласен с правата и задълженията на потребителя при ползване на услугите на сайта
За Жената
Диети
Диета с Разделно хранене-11 кг за 90 дни
23 Януари 2012
107487

90-дневната диета с разделно хранене ви позволява да стопите 11 кг за три месеца и значително да подобрите обмяната на веществата.

 

Основен принцип в 90-дневната диета е всеки пети ден, целият цикъл да се повтаря отново.
Всеки 29-ти ден можете само да пиете вода и билков чай без захар.

Трите хранения на ден в диетата: закуската трябва да бъде не по-късно от 12 часа след последното хранене, а последното хранене - не по-късно от 20,00ч. Трябва да пиете много течности (най-малко 2 литра на ден) и да ядете колкото искате.

Понякога се допуска кафе без захар, плодови и зеленчукови сокове, които се приравняват към приема на храна, алкохолът е строго забранен.
Ако имате смущения в диета - не се отчайвайте, просто започнете от пропуснатите дни и резултатът ще е зашеметяващ.
Важно е да се спазват интервалите между храненията: в протеиновия ден - не по-малко от 4 часа, дните със скорбяла и въглехидрати - най-малко 3 часа. В плодовия ден - на всеки два часа.

Меню за 90-дневната диета с разделното хранене:

1. Протеинови дни:

Закуска: плодове от един вид, сушени плодове, сокове без захар.

Обяд: варени, печени, задушени меса или риба, сервирани с прясна салата или задушени зелени зеленчуци, без масло, или с ограничено количество от него.
Възможно е да се заменят месото с две яйца, сирене, или морски дарове.
Препоръка: след хранене, пийте 300 мл. бульон с препечен хляб, или филийка пълнозърнест хляб.
Вечеря: ½ от обяда, без бульон и яйца. Обядът и вечерята трябва да се състоят от едни и същи ястия.

2. Ден със скорбяла:

Закуска: всякакви плодове от един вид, сушени плодове, сокове без захар.

Обяд: ориз, боб, леща или картофи, задушени или варени, 1 филия хляб, салата, зеленчукова супа.

Вечеря: ½ от обяда, без супа и хляб.

3.Ден с въглехидрати:

Закуска: всякакви плодове от един вид, сушени плодове, сокове без захар.

Обяд: макаронени изделия, спагети с доматен сос, или пица, зеленчуци, задушени в доматено пюре.

Вечеря: домашно приготвен кекс - 1 парче, или 3 бисквити, или 3 лъжички сладолед.
Препоръчва се парче черен шоколад.

4. Витаминен ден:

Плодове, или сушени плодове, плодови пюрета, плодови супи, печени плодове, задушени плодове. Може би комбинация от плодове и зеленчуци.

Допустимо да се използват 100 гр. безсолни, неподсладени и печени ядки, или семена, разделени на 4 части.

Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft