Зимата винаги качвам, но хич не се втилясвам! Е тази диета ме спасява-две седмици килцата са стопени и 20 см по-малко навсякъде!

вход през zajenata.bg
регистрация през facebook
Активирай автоматично своя акаунт в За Жената, като влезеш през твоя Facebook
регистрация през zajenata.bg
Прочетох и съм съгласен с правата и задълженията на потребителя при ползване на услугите на сайта
За Жената
Диети
Зимата винаги качвам, но хич не се втилясвам! Е тази диета ме спасява-две седмици килцата са стопени и 20 см по-малко навсякъде!
19 Март 2017
24313

Жените имат проблем с мастни отлагания по корема и други части на тялото, главно поради генетична предразположеност и допълнителни фактори като неправилно хранене, работа, която изисква няколко часа седнали на стол, липса на физическа активност, дехидратация. Задържането на излишната вода само допълнително затруднява процеса на загуба на тегло.

Ето една диета, която ще ви помогне да редуцирате именно тези мастни натрупвания:

Меню за първите две седмици

Преди закуска: - чаша топла вода с лимонов сок

Закуска: - омлет от три яйца със зеленчуци и чаша сок от плодове без захар

Обяд: - 170 гр.

сьомга или друга нетлъста риба, пролетна салата от пресни зеленчуци.

Следобедна закуска: - 1 ябълка, половин час преди вечеря: чаша сок от горски плодове

Вечеря: - супа спанак, 150 грама крехко червено месо.

След две седмици:

На сутринта изпийте чаша топла вода с лимонов сок

Закуска: - Сок от пресни зеленчуци, омлет от 2 яйца и парче прясно сирене.

Обяд: - супа без фиде. Свежа салата от целина, магданоз, репички и домати

Следобедна закуска: - 1 ябълка, парче пресен ананас.

Вечеря: - варена риба с аспержи (който е естествен диуретик и помага за прочистването на червата), свежа салата.

Между закуската и обяда може да хапвате ябълки и ниско маслено кисело мляко или шепа сурови ядки.

В първата фаза трябва да избягвате консумацията на храни, които са с високо съдържание на захар и наситени мазнини, бонбони и безалкохолни напитки.

Храните, които можете да консумирате: броколи, зеле, риба, карфиол, яйца, "постно" месо (пилешко, пуешко и говеждо), салата, натурални сокове (без захар), сурови ядки, масло от гроздови семки или ленено семе.

Във втората фаза все още не е позволено да консумирате захар, бяло брашно, алкохолни напитки и мазни храни. Също така, избягвайте храни, богати на въглехидрати и в случай, че все пак искате да ги консумирате, избирайте безглутенови продукти.

Избягвайте да пиете вода по време на хранене, тъй като така се разрежда стомашната киселина и се забавя процесът на храносмилането.

Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft