Как да направим 90-дневната диета максимално ефективна

вход през zajenata.bg
регистрация през facebook
Активирай автоматично своя акаунт в За Жената, като влезеш през твоя Facebook
регистрация през zajenata.bg
Прочетох и съм съгласен с правата и задълженията на потребителя при ползване на услугите на сайта
За Жената
Диети
Как да направим 90-дневната диета максимално ефективна
19 Септември 2014
14484
Източник: beu.bg

90 дневната диета е базирана на принципа на разделното хранене. Няма почти никакви ограничения.

90- дневната диета дойде пак на мода и всички свалят с лекота килограми с нея. Ние сме ви приготвили и меню по дни Как звездите се люшкат от анорексия до три пъти XXL 90 дневна диета меню по дни - Първи ден – Белтъчини храни-Месо, мляко, сирене, кашкавал,извара комбинирате със зеленчуци без ... Магическото масло Гхи, което възстановява ставите, зрението, ще укрепи имунитета, ще възстанови младостта и много повече! При нарушаване на хормоналния баланс: 5 билки, които ще помогнат за възстановяване здравето на жените по природен начин Направих само няколко малки промени и талийката ми стана на манекенка, не съм вярвала, че може да е толкова лесно (снимки) Ето кога настъпва есенното равноденствие и какво трябва да направите, ако искате да привлечете богатство и късмет
Всъщност ще можете да си хапвате всичко, но под график. Важно е да пиете 2 л. вода на ден. Или по-точно по 30 мл. за всеки килограм тегло. Диетата е разделена на цикли от по 4 дни, които се редуват до края й.

1. Протеинов ден
2. Бобови храни и варива
3. Въглехидратен ден
4. Плодов ден

Важно е да спазвате дните в посочената им поредност. Като на всеки 29 ден (след плодов и преди протеинов) се прави разтоварващ режим само на вода и неподсладен чай. Хранене след 20:00 не се разрешава. Забранени са алкохолът и газираните напитки.

1. Протеинов ден. Позволено ви е всякакво месо, морски дарове, риба, кашкавал, сирена, извара, мляко. Можете да комбинирате със зеленчуци без картофи. Най-добре е да се храните през 4 часа.

2. Бобови храни и варива. Хапвате ориз, картофи, зелен/зрял боб, царевица, грах, леща. Най-добре е да се храните през 2 часа.

3. Въглехидратен ден. Обикновено той е най-любим, защото можете да си хапвате хляб, сладко, спагети, торти, кексове, пици. Но е важно да помните, че не бива да смесвате въглехидратите с протеини! Пицата ви може да бъде със зеленчуци и гъби, но без месо и кашкавал. Препоръчителен интервал на хранене – 2 часа.

4. Плодов ден. Ядете само плодове. Но има златно правило – не ги смесвате! Можете да пиете фрешове, но един фреш е равен на едно хранене. 

Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft