Останаха 2 седмици до морето и друг вариант не виждам! Винаги ги ям така и ставам елегантна за плажа!

вход през zajenata.bg
регистрация през facebook
Активирай автоматично своя акаунт в За Жената, като влезеш през твоя Facebook
регистрация през zajenata.bg
Прочетох и съм съгласен с правата и задълженията на потребителя при ползване на услугите на сайта
За Жената
Диети
Останаха 2 седмици до морето и друг вариант не виждам! Винаги ги ям така и ставам елегантна за плажа!
11 Юли 2017
6287

Ароматните прасковки помагат за запазване на младостта и красотата на кожата, защото съдържат много витамин А, който помага за регенерацията на клетките.

Прасковите се състоят от 90% вода. Те са нискокалорични - в 100 г праскови се съдържат само 40 ккал, а в чаша сок от тях има 60 ккал.

Освежаващият им ефект е огромен и те са незаменими в летните горещини. Може да се каже, че нашият организъм изразходва повече калории за усвояването им, отколкото самите праскови съдържат.

Освен на вода прасковите са богати още на желязо, калий и витамин А, РР, С, а също и на важни антиоксиданти. Ако изядем 1 узряла праскова, ще си набавим 285 мг калий, който е изключително необходим за метаболизма, мускулните съкращения, укрепва нервната система.

Прасковите са много полезни за хора, страдащи от анемия и различни стомашни заболявания. Плодовете помагат за извеждане на излишната течност от организма и намаляват отоците. Те нежно очистват организма, имат пикочогонно и леко слабително действие, подобряват работата на стомашно-чревния апарат. Затова с праскови наистина може да се отслабне.

Диетата с праскови  носи отслабване 7-8 кг за първите 2 седмици, затова е особено подходяща за хора с повече наднормено тегло. Следващите 2 седмици са необходими за плавно захранване и затвърдяване на резултата.

След интензивна употреба на праскови кожата става мека, гладка, кадифена. Подобрява се циркулацията на кръвта, възстановяването на клетките, постъпването на кислорода в тъканите.

Могат да се ядат неограничено количество праскови и да се остане само на тях, но за ден или два като разтоварване. Ако се спазва по-дълга диета, не бива менюто да е съставено само и единствено от тях. В сладките плодове няма белтъчини, които са жизнено необходими за организма ни. Затова в менюто трябва да присъстват яйца, сирене, кашкавал, извара, но да са по-безсолни. Естествено изключени са всякакви сосове и захар, максимално се ограничава употребата на сол. Освен това независимо че прасковите са сочни, трябва да се изпиват поне по 2 л вода дневно.

Меню

Прасковената диета може да продължи минимум 4 дни и максимум месец. В четиридневната диета менюто е просто и има 2 варианта, които се редуват.

През първия ден се изяждат 2-4 праскови на закуска и вечеря, а за обяд 200 г извара и чаша прасковен сок.

През втория ден белтъчини се хапват на закуска - 2 сварени яйца и се пие прасковен сок. На обяд се изяждат 4 праскови, 50 г сирене и малко парче ръжен хляб. За вечеря - 2-4 праскови.

Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft