Вече няма да умираме! Лекарството за рак се намира в нашите тела-Вижте къде точно!

Здравни Новини

Решението, което би могло да позволи лечението на почти всички канцерогенни тумори , дори и тези в напреднала фаза, се намира в нас самите, т.е. в нашата храносмилателна система, твърдят американски експерти.

Жан Гуо Генг от университета в Мичиган отбелязва, че шансовете за оцеляване на пациентите, които се лекуват с химиотерапия растат, ако храносмилателната система остане здрава и функционира, въпреки отровите, които съдържа химиотерапията.

Генг и неговите колеги наскоро открили биологичен механизъм, който защитавал храносмилателната система на експериментални животни, които са получили смъртоносна доза химиотерапия.

Ако се потвърди и за хората, това откритие би било революционно.

-Сигурни сме, че с тази техника могат да се лекуват тумори и в етап, когато са метастазирали.

Ако нашите прогнози са верни, хората вече няма да умират от рак , казва Ганг и обяснява:

Всички тумори могат да се убият с яка доза химиотерапия и радиация, но в момента е проблем това, че човешкият организъм не може да представи необходимите високи дози, с които бихме предпочели убием пациента, отколкото да го излекуваме
.

Според ново откритие, определени протеини, които се свързват със специфични молекули от стволовите клетки в червата силно активират клетките, сами да "ремонтират" щетите, причинени от химиотерапията. Стволовите клетки обикновено възстановяват повредените органи и тъкани, обаче нормалното количество стволови клетки просто не успяват да се справят със степента на увреждане от високата доза химиотерапия и радиация необходимо за успешно лечение на метастатичен карцином.

Добавянето на стволови клетки ще предпази храносмилателната система, така че пациентът, който може да консумира хранителни вещества, тялото му ще може да изпълнява основните функции, а токсините в червата няма да могат да влязат в кръвообращението. Всичко това ще позволи пациентите да издържат на допълнителните дози химиотерапия и лъчетерапия.

В новото изследване 75% от експерименталните животни, на които била дадена молекула Р спондин 1 и Слит 2 преживели смъртоносната доза химиотерапия. Нито едно от тях, които не са я получили, не е оцеляло.