Здравни Новини
Нобелова награда срещу рака

"Първата причина за рак се крие в смяната на нормалното кислородно дишане на клетките с анаеробно (некислородно) дишане."

За това научно откритие Д-р Ото Варбург бе отличен с Нобелова награда за Медицина и Физиология.

Съвременните световни експерти, ползвайки най-новите научно-технически средства, отново потвърдиха тези заключения. Категорично доказаха, че именно липсата на кислород в клетките и тъканите е свързана с голяма част от здравните отклонения и по-тежки заболявания.

Ниското кислородно съдържание на клетъчно ниво води до бързо натрупване на токсини и метаболитни отрови, които създават условия за развитие на всякакви типове патогенни реакции и отклонения, нарастване броя на бактерии и вируси, както и редица тежки вторични реакции, водещи в крайна сметка до изключително сериозни заболявания и най-вече рак.

Доктор Ото Варбург вече е всепризнат откривател на основната причина за всички форми на рак.

В "Първопричини и предотвратяване на рака" той заявява: "За рака, както и за всички други болести, съществуват безброй вторични причини.

Но има само една  основна причина. Обобщена в няколко думи, основната причина за рака е замяната на приемане на кислород в нормалните клетки на тялото от ферментацията на захар. Това е единствената разлика между раковите и нормалните клетки. Причината за рак вече не е мистерия. Ние знаем, че се случва, когато клетката получава по-малко от 60% от нужния и кислород".

С поглед към рака в тази светлина, е логично да увеличим значимо клетъчните нива на кислород, както и да спомогнем за детоксикация на тялото, така че повече клетки да останат богато снабдени с кислород.

Д-р Варбург открива, че появата на ракови клетки в човешкото тяло е резултат от антифизиологичния начин на живот и хранене, от липса на движение, стрес и др.. В резултат на изброените, в тялото се създава кисела среда - подходяща за появата на рака. Според него, тази клетъчна киселинност е причина за изхвърляне на кислорода.

„Намаляването на кислорода и разширение на киселинността в тялото са две страни на един и същи медал: ако някой има едното, има и другото. Реално киселата среда е среда без кислород. Единствено раковите клетки са анаеробни (не виреят в  кислородна среда), следователно не могат да оцелеят при наличието на високи концентрации на кислород в организма.

Здрави клетки без поне 35 % кислород могат да се трансформират в ракови само за два дни. Всички нормални клетки имат нужда от кислород, но туморните клетки могат да живеят без кислород. Това е характерно правило.” – обяснява д-р Варбург.

Според неговите доказателства ракът е защитен механизъм на клетки в човешкото тяло, които са принудени да оцелеят в кисела среда, без кислород! Именно затова приложението на кислородната терапия има забележителен лечебен ефект! Особено ценен е ефектът й срещу туморни заболявания.

А ето и една наистина  сензационна научна новина от последните дни, която ни дава сериозен повод за размисъл:

"Химиотерапията не лекува рака! Напротив – тя увеличава киселинността на организма до такава степен, че тялото трябва да започне да харчи резервите си на кислород, и за да неутрализира киселинността жертва минералите, които се намират в костите, зъбите, в ноктите и косата. Затова и пациентите подложени на химиотерапия губят косата си и т. н.

Реално един от най-мъчителните за  болните методи служи като гориво за раковите клетки, които се унищожават много по-трудно след като са били подложени на химиотерапия".

Това показват новите открития на изследователи от Вашингтон, които разбиха тотално мита за конвенционалното лечение пише 7news.bg. Според проучването химиотерапията кара здравите клетки да освобождават протеина наречен WNT16B, който прави раковите клетки по-жизнеспособни. Освен това тя уврежда ДНК-то на здравите клетки и това продължава дълго след приключването на лечението. Комбинацията от унищожаването на здравите клетки и развитието на раковите показва, че химиотерапията не лекува заболяването, а го влошава. WNT16B си взаимодейства с раковите клетки, като предизвиква растежа им и най-важното, противодейства на „допълнителната терапия“, обяснява съавторът на студията Питър Нелсън от Изследователския център за откриване на рака „Фред Хътчинсън“ в Сиатъл.

Избягването на химиотерапията подобрява шансовете за благоприятен изход, съветват учените. Но всеки, който ще спре химиотерапията, трябва да се насочи към алтернативни начини за елиминиране на рака.

Има различни предложения за това. Повечето от тях, за съжаление са с чисто търговска цел. Разбира се, много добре "украсени" с убедителни фантасмагорични фрази и т. н. Няма, и не е необходимо да правим сериозен анализ на абсолютно всичко, което се предлага от кого ли не в тази насока. Но все пак не можем да не отличим един наистина достоен за внимание подход, касаещ приложението на препаратите от серията CELLFOOD®. Те са създадени по специална и наистина уникална висша технология - ФАР (Фото-Акустичен Резонанс), и на базата на Деутериум – “тежка вода". CELLFOOD® генерира нативен (новосъздаден) кислород и то селективно, само в увредени (от силното присъствие на свободни радикали) клетки, тръгнали по патологичен път на дегенерация и трансформиране в туморни такива. Препаратите от серията нормализират физиологията и връщат функциите на тялото в естествените му, а не канцерогенни нива. Те забавят силно процесите на дегенерация и стареене, засилват всички жизнени функции. Сред тях и на мозъчната дейност – нещо особено важно при днешните непрекъснати стресови ситуации, водещи лесно до сериозен дисбаланс и последващ възможен срив на всякакво органно ниво.

Всички продукти от кислородната серия CELLFOOD® съдържат изцяло натурални субстанции. Нямат нищо общо с прилаганата при туморни заболявания
химиотерапия. Не съдържат ингредиенти, които са в списъка на забранените
вещества в спорта. Не водят до пристрастяване и са абсолютно нетоксични.

Това са единствените природни средства, създадени на толкова високо призната научна доказателствена основа, отличена с Нобелова награда за Медицина и Физиология.

Неслучайно CELLFOOD® (NU SCIENCE CORP.) бе отличен с Приз на Клуба на изобретателите на престижния „International Hall of Fame“, Atlanta, USA.

Като едно от наистина важните изследвания за всеки един пациент в последната година се оформя изследването FRP (FRC), определящо нивата на опасните свободни радикали и сочещо за склонност към туморни заболявания далеч преди да се позитивират т.н. туморни маркери. А туморните маркери се позитивират вече при оформен злокачествен процес, когато и лекарите могат да си поставят само някакви изпълними задачи за съответното ниво на развитие на рака.

Повече информация за изследването FRP (FRC), както и за Кислородна серия - CELLFOOD® можете да видите на www.biodoctor.org или ползвайте телефоните на Мед.център „БИОДОКТОР“ - България:   02 950 7777, 02 950 7776, 02 950 7775 ;  e-mail: [email protected]