Уникален феномен в родния ефир: "Нова": "ВИП брадър" е номер 1, Би Ти Ви: "Сървайвър" уби конкуренцията

вход през zajenata.bg
За Жената
Звезди
Уникален феномен в родния ефир: "Нова": "ВИП брадър" е номер 1, Би Ти Ви: "Сървайвър" уби конкуренцията
2763
Източник: 24chasa.bg
Уникален феномен в родния ефир: "Нова": "ВИП брадър" е номер 1, Би Ти Ви: "Сървайвър" уби конкуренцията

Уникален феномен се роди в родния тв ефир. Двете най-големи частни телевизии се похвалиха с гръмки победи в едно и също състезание, където първенецът може да бъде само един.

"Нова" се похвали, че нейният риалити формат е бил най-гледан на 15 септември вечерта.

В същото време Би Ти Ви обяви от своята кула, че е абсолютният фаворит на зрителите в първия учебен ден. Така се оказва, че на най-горното стъпало на почетната стълбичка настава голямо боричкане и никой няма намерение да слезе едно ниво надолу, за да си получи сребърния медал.

Неориентираният зрител със сигурност би се запитал как е възможно и двете телевизии да се хвалят, че са най-гледани в един и същи ден и в един и същи часови пояс. Става дума за голямата понеделнишка битка на скъпоструващи риалити формати. В осем часа вечерта Би Ти Ви пусна на аудиторията си рекламирания като най-добрия сезон досега на "Сървайвър". В същата минута по "Нова" Ники Кънчев обяви, че започва невиждано досега шоу с участието на куп известни личности във "ВИП брадър". И двете частни медии се бяха постарали, за да напомпат с достатъчно блясък старта на своите амбициозни проекти. 

Съвсем естествено на сутринта продуценти, тв шефове и редови телевизионери с нетърпение очакват цифрите от пийпълметричното проучване. Или казано по-простичко, всичко живо се интересува от това колко зрители са гледали "Нова" и колко - Би Ти Ви. Мейлите с резултатите, образно казано, са разпечатани и малко след това 
настъпва всеобща еуфория и в двете телевизии

"Категоричен победител в битката за зрителско внимание - така може да се определи първият епизод на VIP Brother 2014. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch) "Нова" е най-гледаният тв канал в България в часовия интервал 20,00 - 23,22 ч. С дял от 38,8% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, "Нова" се оказва с почти 2 пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията - bTV (с дял от 20,9%)", тръбят в прессъобщението си от Нова телевизия.

Само няколко минути по-късно пристига и депеша от Би Ти Ви, която гласи: "Първият епизод на най-очакваното приключенско шоу в България "Survivor: Камбоджа" е фаворитът на аудиторията в понеделник вечер, 15 септември. С разлика от 45% сред активната аудитория на възраст 18-49 г. и над 50% сред младата аудитория на възраст 18-34 г. спрямо следващата в класацията телевизия "Survivor: Камбоджа" даде началото на най-голямото приключение в българския ефир тази есен."

Бедният зрител със сигурност в този момент озадачено би се замислил как хората са гледали едновременно и "ВИП Брадър", и "Сървайвър", помпайки яко рейтинга на двата риалити формата.

Красимир Стоянов, "168 часа"

Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft