Диета със сладолед

вход през zajenata.bg
3443

Със сладоледената диета топите килограми с удоволствие. Диетата със сладолед - удовлетворява желанието да хапвате сладко, а диетата върши останалото - губите излишните килограми и сантиметри.

Мнозина, които са на диета не издържат на глада и съпътстващото го лошо настроение (нали знаете приказката „ходя си гладна и злобна“), но със сладоледената диета не е така. Там не се лишавате от любимата храна през лятото.

Хем ядете сладолед всеки ден, хем смъквате килограми.

Как?! Като сладоледът е част от балансирана диета и не прекрачвате калорийната норма (1200-1500 калории на ден).

За месец губите 1,5-2 кг, което е оптимално за здравето. От вкусната диета се слабее бавно, но сигурно.

Сладоледът има над 100 ценни вещества

Изберете нискокалоричен сладолед от мляко, плодове, йогурт. Така ще запълните запасите си от хормона на щастието - серотонин.Сладоледът е полезен, когато се яде в умерени количества, защото поемате калций, който от своя страна води до намаляване с 26-38% на теглото. Калцият подтиква организма да изгаря бързо излишните мазнини.

Сладоледъ т съдържа над 100 ценни за организма вещества: над 30 минерални соли, 20 аминокиселини, различни витамини и важни за обмена на веществата ферменти. Понижава кръвното налягане, изгаря мазнините, намалява риска от камъни в бъбреците, укрепва имунитета, активира дейността на мозъка.

Сладоледът от йогурт по калоричност е съпоставим с млечния (3-8% мазнини). Заради ниската температура бактериите са в състояние на анабиоза, което съхранява жизнената им активност.

Избирайте сладолед без шоколад, с натурални замразени плодове и орехи. Така ще вкусвате от „забранения плод“, и то в топлото време.

Примерно меню

Закуска (300-350 калории): мюсли със сок или овесена каша , 1 ябълка, чай или кафе без захар, 100-150 г сладолед.

Обяд (400-500 калории): 200 г супа от грах или фасул, 100 г хляб, 100 г салата с яйца или зеленчукова със зехтин, 1 чаша сок, порция сладолед.

Вечеря (350-400 калории): 100 г риба или бяло месо, приготвени на пара, 100 г ориз или макарони, 100 г зеленчукова салата със зехтин, порция сладолед.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Диети и отслабване
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft