Диета с овесена каша за една седмица отслабване 3-5 кг

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Съвети отслабване
Диета с овесена каша за една седмица отслабване 3-5 кг
5397

Диетата с овесена каша е лесна за спазване и много полезна. Това е така, защото овесът съдържа бета-глюкани, които помагат на организма да се изчисти от шлаките, стимулират работата на стомаха и регулират микрофлората му.

Освен че е много добър „регулировчик“ на стомашните процеси, овесът е полезен и за хората, които страдат от алергии, проявяващи се през пролетта.

За една седмица с овесена каша можете да отслабнете с 3-5кг.

Препоръчително е да изпивате поне 2,5 л течности на ден, по възможност зелен чай и минерална вода. Ограничете кафето до една чаша дневно - без захар и мляко.

Диета се състои от две основни ястия - каша от овесени ядки и каша от цели овесени ядки (по-груби). Кашата се вари, без да се добавят масло или захар, можете само леко да я посолите. Единият ден я сварете с вода, на другия с обезмаслено мляко.

Важно: На ден трябва д а консумирате 500 г овесена каша, разделена примерно на 5 порци и.

Диета с овесена кашаОсвен овесената каша по време на диетата можете да хапвате и зелени зеленчуци - краставици, зелени чушки, зеле (300 г на ден), под формата на салата, подправена с 1-2 ч. л. зехтин и сол на вкус, също така и червени плодове.

Диетата с овесена каша практически няма противопоказания. Препоръчва се на хора със сърдечносъдови и стомашни проблеми, на страдащите от различни алергии. Все пак има и изключения. Хората с хепатит, Цироза и различни инфекциозни заболявания (простуда, ангина, пневмония), както и тези с хранителни отравяния задължително трябва да се консултират с лекар, преди да се подложат на диетата.

Примерно дневно меню

Закуска в 9.00 ч: овесена каша (100г) с добавени към нея 100 г елда, неподсладена.

Втора закуска в 11.30 ч: овесена каша (100 г), зелена салата (може да добавите и краставици - 100 г), чаша сок от ябълки или друг плодов сок.

Обяд в 14.00 ч: овесена каша с добавен към нея ориз (100г), зелена салата (100 г),

1 ябълка, чаша чай без захар.

Следобедна закуска в 16.30 ч: овесена каша (100 г), 1 портокал, чаша доматен сок (250 г).

Вечеря в 19.00 ч: овесена каша (100 г), зелена салата, чаша сухо червено вино (100 мл), 1 киви, ябълка или 3-4 ягоди.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Отслабване
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft