Експресна диета за три дни

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Съвети отслабване
Експресна диета за три дни
25444

Диетата е за експресно влизане във форма е т.нар. “Тридневна диета”. Както показва името, тя се спазва в продължение на 3 дни, като през следващите 4 се преминава към нормално хранене, без да се прекалява.


Тридневна диета е удобна и макар че е нискокалорична (около 700 калории дневно), се понася сравнително лесно, благодарение на балансираните съставки.

Внимание: Тридневна диета е за здрави хора!!!

Краткотрайните диети, макар и ефикасни, са много натоварващи за организма, тъй-като менюто обикновено е доста ограничено по количество и качество и невинаги покрива всички нужди от витамини, минерали и други важни хранителни вещества. Затова те могат да се прилагат само при напълно здрави хора. Ако страдате от хронично заболяване, предварителното консултиране с лекар е задължително. При бременност и кърмене този тип диети не бива да се прилагат.

Тридневната диета е подходяща преди всичко за случаите, когато се налага да отслабнем наистина само с няколко килограма. След подобни бързи диети много често свалените килограми се връщат бързо. Затова след края на диетата е добре да се премине към умерено здравословно хранене без лишения или глад.

За три дни отслабваш с 3 килограма!

Примерно меню

ПЪРВИ ДЕН:

Закуска: кафе или чай без захар, 1 черен сухар и 2 с.л. фъстъчено масло

Междинно хранене: 1/2 грейпфрут

Обяд: 100 гр консервирана риба тон (в собствен сос) и 4-5 репички

Сл. закуска: 1 малка ябълка

Вечеря: 100 гр пилешко месо без кожа, 1 чаша варен зелен фасул и 1 чаша нарязано варено червено цвекло

ВТОРИ ДЕН:

Закуска: кафе или чай без захар, 1 яйце

Тридневна диетаМеждинно хранене: 1/2 банан

Обяд: 1 чаена чаша обезмаслена извара, 4 репички, копър

Сл. закуска: 2 сушени сини сливи

Вечеря: 3 слайса пуешка шунка, 1 чаша нарязано варено броколи, 1/2 чаша нарязани варени моркови

ТРЕТИ ДЕН:

Закуска: кафе или чай без захар, резен кашкавал и 3 парчета домат

Междинно хранене: 1 малка ябълка

Обяд: варено яйце, краставица и репичка

Сл.закуска: 200 гр кисело мляко

Вечеря: 200 гр бяла риба на пара

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Диети и отслабване
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft