Какво трябва да знаете за Воинската диета

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Съвети отслабване
Какво трябва да знаете за Воинската диета
4896

Воинската диета е един от основните варианти на периодичното гладуване (Intermittent fasting), като според повечето хора е най – екстремният от тях. Това представлява необичаен режим с всекидневно гладуване , който е изграден на базата на историческия пример на древните римляни и гърци. Създателят му е Ори Хофмеклер, който е удивен от физиката на спартанците, като според него именно този режим е в основата за невероятната им визия.

Методика

Принципът е лесен за научаване, но нетрадиционен. Главното е, че трябва да консумирате храната веднъж дневно – вечерта, а ограничения почти няма. Може да приемате въглехидрати и мазнини на корем. Няма ограничения за количеството калории. Режимът се разделя на два периода – на глад и на преяждане.

Периодът на глад е доста по – дълъг, като при напредналите стига до 20 – 22 часа. Продължителността зависи главно от индивидуалната адаптация на организма. При някои хора става по – лесно, отколкото при други. В този период може да приемате много течности – кофеинови напитки, вода, сокове от пресни плодове и т.н. В краен случай на глад, може да консумирате нискогликемични плодове, но в малки количества. С времето ще забравите за глада, тъй като организмът ви ще се адаптира. Основната цел е пречистване на тялото, а самият глад трябва да се контролира. Спадовете на енергия, стомашният дискомфорт са нежелани. С времето трябва да усещате повишена умствена и физическа енергия през деня. Основната полза се крие в това, че нивото на инсулин се понижава и изгарянето на мазнините става по – ефективно.

Освен това, растежният хормо н и глюкагонът се повишават, което допълнително разгражда мазнините. Токсините се премахват от организма, а ненужните клетки се елиминират, което подобрява имунната система. Работата на нервната система се подобрява значително. Храната се усвоява по – добре.

Следва периодът на преяждането, в който организмът е напълно готов за максимално усвояване на голямо количество храна. Поредността на вашата вечеря трябва да е следната: започвате с протеинините, следват мазнините, а въглехидратите са накрая.

Менюто трябва да е разнообразно . За предпочитане са естествените храни . Когато усетите, че сте преяли, прекратете вечерята. Не се страхувайте от калориите, ограничение няма. Доверете се на организма си и ще разберете от колко храна имате нужда. В този период се попълват запасите от гликоген, съответно енергийните депа за следващия ден. Белтъчините се усвояват по – лесно, което допринася за по – лесно покачване на мускулна маса. Метаболизмът ви се ускорява значително, а въглехидратите не се натрупват като мазнини.

Важно е да отбележим, че гладът и храненето са контролирани. Адаптирането към Вонската диета трае различен период при различните хота, но принципно стига от няколко дни до 2 – 3 седмици. В началото може да приемате минимални количества сурови ядки или месо, ако огладнеете много. Най – добре е тренировката ви да е вечерта, около час преди храненето. По този начин ще имате оптимални нива на растежен хормон.

Воинската диета е изключително подходяща за тези, които искат да намалят процента си подкожни мазнини , докато в същото време запазват или дори увеличават мускулната маса. Стремете се към силови тренировки с малко повторения, но максимално натоварване като килограми. 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Диети и отслабване
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft