Как да се справим с безсънието

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Позитивно мислене
Как да се справим с безсънието
1605

Безсънието в съвременния свят все повече се утвърждава като масово явление, влияещо отрицателно на физическото и психическото състояние на човека.Ето защо експертите създадоха ново ръководство за преодоляване на безсънието.

Ако имате трудности със заспиването, не трябва да се завивате през глава с одеяло и да си стискате очите, за да заспите принудително, обяснява Нитун Верма от Вашингтонския център за борба с безсънието пред Huffington Post. Вместо това отворете някоя от любимите си книги и четете докато ви се затворят очите.
Коктейл или чаша вино преди сън може да ви се струват добро решение. Първоначално може да заспите, но през нощта ще се събуждате поне 2-3 пъти. Най-добре е да спрете да пиете няколко часа преди сън.
Не злоупотребявайте със сърфирането в интернет . Светлината от компютъра поддържа тревожно състояние. Три часа преди сън намалете максимално светлината в стаите.

Избягвайте кофеина, тъй като организмът се освобождава от него много бавно – след 6 часа излиза едва половината кофеин от 1 чаша кафе.
Избягвайте физическите натоварвания. Физическите упражнения 2 часа преди сън ще попречат на заспиването, защото се повишава температурата на тялото.
Не бива да работите в леглото, това не е офис, а място за сън.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Позитивно мислене
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft