Лесна пролетна диета

вход през zajenata.bg
3366

Прелетта е сезонът, през които трябва сериозно да се замислите за вашето тяло . След зимата организма има нужда от разтоварване, а като се замислите и за идващото лято и морето трябва да вкарате тялото си в нормите. Една добра идея е да използвате някоя подходяща диета .

 

Понеделник
В понеделник пролетната диета е добре да започнете със лека закуска примерно един грейпфрут, портокал или две мандарини. За обяд може да си позволите печено пиле (без кожа) и плодово десерт.

Вторник 
През втория ден на пролетната диета започнете с кисело мляко и портокал/мандарина. За обяд менюто на диетата продължава с обилна зелена салата от маруля, репички може и да включите пресни краставици. Втория ден от диетата завършва с вечеря съставена от Задушени гъби и малко сирене.

Сряда
През третия ден на пролетната диета менюто включва: Закуска от сушени плодове с малко кисело мляко. На обяд се подсилете със зеленчукова салата сирене и кисело мляко с ананас. За вечеря диетата продължава с бананов шейк.

Четвъртък
През 4 ден от пролетната диета седмицата е разполовена Днеска за закуска се поднася Сухари със масло. За обяд плодово кисело мляко с един банан, диетата в края на деня завършва с печена риба на скара - скумрия или калкан.

Петък
Това е и последния пети ден на пролетната диета. През този ден пролетната диета започва с кисело мляко мюсли. За обяд се похапва Салата от пресни зеленчуци, а за вечеря целия цикъл на тази диета завършва с лека вечеря от зеленчукова супа. 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Диети и отслабване
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft