Седем начина за по-добър сън

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Здравни съвети
Седем начина за по-добър сън
1165

Няма да ви караме да броите овце - това е досадно. Ще примамим съня с приятни глезотийки
За да бъдем в добра форма сутрин, организмът се нуждае от 6 до 8 часа спокоен сън. Но изнервеното ни всекидневие, преумората, стресът правят все по-трудно и по-трудно заспиването ни вечер. Можем все пак да пробваме няколко изпитани трика, с които да прилъжем съня, а на сутринта да не се чувстваме като пребити с чук.

Наред с познатите съвети като въздържание от напитки, съдържащи кофеин във втората половина на деня и злоупотреба с алкохол и напрягащи разговори по късни доби, предлагаве 7 ритуала, които можете да редувате в търсене на по-добър сън:

1. Масажирайте с етерични масла или ароматизиран гел центровете на съня - слепоочията, средата на челото, врата, слънчевия сплит и свода на ходилото. По този начин намалява напрежението и ще заспите веднага.

2. Включете лавандуловия ароматизатор! Той ще ви помогне, ако нощем се будите често.

3. Избягвайте студени душове непосредствено преди сън. Топла вана ще отнеме натрупаното през деня напрежение. Разтворете шампоана в много топла вода и се отпуснете за 15-20 минути. Мислете за нещо хубаво

4. Един час преди сън изпийте чаша топъл билков чай. Хубава е сместа от лавандула, шипка и мента. Помагат още смесеният планински или туристически билков чай.

5. Свещ с ухание на мандарина успокоява нервите.

6. Напръскайте възглавницата си с настойка от валериан.

7. Час преди лягане намалете осветлението, това предразполага. 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Здраве за дамите
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft