Скоростно здравословно отслабване за една седмица

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Съвети отслабване
Скоростно здравословно отслабване за една седмица
6172

Толкова много партита, толкова малко време да се отървеш от онези килограми , за които „взимаш мерки“ от... миналото коледно преяждане насам? Само за седмица досадните тлъстинки могат да се превърнат в красиви извивки, очертани от малката ти черна рокля.

Твоят седемдневен план за стегната фигура
Готова ли си?
Ето какво трябва да знаеш още от самото начало:

Може да започнеш още сега, няма нужда да чакаш до понеделник.

Вкарай си менюто в календара на gsm-a да не кажеш после, че не си спомняш.

Не пропускай хранене – яж задължително три пъти големи порции, плюс два плода между храненията.

Ако си в движение си купи нещо от кафене или заведение, но винаги бъди максимално близо до плана. „Пиле“ означава не пържени хапки, а салата с пилешко филе, например.

Ограничи се до едно кафе и два черни (плодови) чая. Ако ти се иска още, поръчай безкофеиново.

Максимум три 50 грамови питиета тази седмица. Не е толкова малко, това са само седем дни.

Хидратирането е важна част от процеса на активизиране на организма, затова пий поне по осем чаши вода на ден (тук включваме и билковите чайове).

Упражнявай се ежедневно, дори да е по 15 минути.

Взимай витамини – по точно B и С, които горят мазнините. Добавките от хром помагат за стабилизиране на кръвната захар, която иначе ни кара да ядем сладки храни. Мултивитамини с минерали плюс хром са идеалното решение.

ден 1
закуска
Половин чаша овесени ядки (варени или омекнали в топла вода). Добави една лъжица мед и нарежи ябълка.

обяд
Зелена салата с риба тон, но без олио, синьо сирене и дресинг.

вечеря
Пълнозърнеста паста, която приготвяш с босилек и ситно счукани тиквени семки. Салата домати със зехтин.

Ден 2
закуска
Варено яйце и филия ръжен хляб с малко масло.

обяд
Супа – вегетарианска или перфектният източник на белтъчини – леща, бобена.

вечеря
Филе от риба тон или бяло пилешко месо. Сервирай с половин чаша варен ориз, броколи и тиквички на пара.

Ден 3
закуска
Мюсли с кисело мляко, но провери дали на пакета дали не е обогатено със захар.

обяд
Зелена салата с пиле без дресинг.

вечеря
Една порция гювеч от картофи, гъби, моркови и чушки.

Ден 4
закуска
Фреш портокал и филия препечен хляб с прясно сирене.

обяд
Печени картофи, без майонеза, но със салата моркови с лимонов сок, ако искаш.

вечеря
Салата домати и марули с филия ръжен хляб.

Ден 5
закуска
Бъркани яйца с филия типово хлебче.

обяд
Пилешка пържола и сурови зеленчуци.

вечеря
Запържи лук, чесън, червен пипер и пилешки гърди в малко зехтин и сервирай с доматена салца.

Ден 6
закуска
Избери нещо от предишните дни.

обяд
Супа от зеленчуци.

вечеря
Печена риба, поръсена с лимонов сок, но без салата.

Ден 7
закуска
Повтори някоя от закуските до момента.

обяд
Бобена салата или печени на грил зеленчуци.

вечеря
Печени картофи на фурна без мазнина.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Диети и отслабване
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft