3 Юли 2015
8434
Фейсбук промени логото си , но на пръв поглед е почти невъзможно да се види разликата.
Става дума за минимални изменения на шрифта, и най-вече се вижда промяната на буквата "а". Цветовете са останали същите, както и версията на лого, където се появява само буквата "б".
Фейсбук за последен път промени логото си през 2005 г., а компанията обяви, че промяната е направена с цел да изглежда "по-достъпен" и "лесен за използване".
Дизайнът изготвят дизайнерите на Facebook, начело с творческия директор Джош Хигинс, в сътрудничество с Ерик Олсън.
- След като разгледахме всички възможности, заключихме, че е достатъчен само редизайн, а не изцяло нов дизайн, заяви Хигинс.
Новата версия на логото ще се появи скоро.
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари