10 съвета за по-добър сън

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Здравни съвети
10 съвета за по-добър сън
1662

Жените имат много отговорности, на които дават приоритет. Поради това едно от нещата, от които се лишават най-често, е сънят.

Проблемът е, че малкото сън води до проблеми на следващия ден. С малко планиране и промени в навиците можем да подобрим съня си, с което да освежим тялото и ума си. Тези 11 малки промени определено ще ви помогнат.

Лягайте си по едно и също време всяка вечер. Тялото ни е проектирано да следва определен ред, известен като циркаден ритъм, така че то очаква да заспиваме в определен час от денонощието.

Оправете безпорядъка в спалнята си. Стаята, е която си почивате, трябва да е подредена и приятна за пребиваване.

Трябва ви малко слънчева светлина сутрин. Вашият мозък реагира на светлината и ви казва, че е време да се събудите. Това помага да настроите вътрешния си часовник, така че да заспите по-лесно вечерта. 

Намалете светлината около вас най-малко 20 минути преди да си легнете. Вашият мозък се нуждае от сигнал, че е нощно време и трябва да заспи. 

Избягвайте използването на електроника преди лягане. Те отделят много повече светлина, отколкото си мислите, което стимулира мозъка, сигнализирайки му, че е е тъмно и не е време за лягане.

Ако сте решили да дремнете следобед, то нека е за кратко. Дрямката при възрастните не трябва да е за повече от 20 минути. Това позволява на мозъка да се освежи без да ви държи будни за през нощта.

Правете физически упражнения през деня. Така ще изразходвате енергия, което ще ви позволи да спите по-добре през нощта.

Слушайте тялото си . Всички трябва да получваме определено количество сън, а при повечето жени то е около 7-8 часа. Вслушайте се в организма си и планирайте съня си така, че да извлечете максималното от него. 

Редовно сменяйте възглавницата си. Много хора не мислят, че това е важно, но всъщност може да допринесе за по-добър сън. Сменяйте възглавницата си на всеки 6-12 месеца. 

Ако имате горещи вълни, то поставяйте хладна и влажна кърпа на врата си. Това ще ви помогне да се справите с горещите вълни и да заспита по-лесно. 

Говорете с лекаря си, ако имате проблеми със съня . Има най-различни здравни проблеми, които могат да нарушат съня и са диагностицират често при жените. Те могат да бъдат лекувани, но трябва да се консултирате с лекар. 

Сънят е толкова важен за здравето, колкото здравословното хранене и физическите упражнения . Проблемите със съня засягат всички аспекти от живота- учението, взаимоотношенията с хората, работата, енергията и цялостното ви здраве.
 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Здраве за дамите
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft