10 съвета срещу подуване на корема

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Здравни съвети
10 съвета срещу подуване на корема
24750

Чувствате се подпухнали или подути ? Това е често срещано явление при жените и може би сте го изпитали. Но знаете ли, че проблемът идва от там, където най-малко очакваме? От неща, които не сме си представяли, че водят до подпухване и подуване на корема.

За да избегнем този проблем, трябва да избягваме тези неща. Ето и основното, което трябва да знаете:

1. Има някои сурови храни , които са по-обемисти, отколкото техните готвени варианти. Вместо чаша сурови моркови опитайте варени.

2. Внимавайте със солницата... Мисля, че това го знаем всички. Водата се привлича от солта и организмът на жените е склонен да задържа вода след консумиране на солени храни.

3. Внимавайте да не прекалите с въглехидратите. Когато тялото ни складира въглехидратите, то ги съхранява под формата на гликоген, но за всеки грам от него са нужни около 3 грама вода. Това значи, че колкото повече въглехидрати консумираме, толкова повече вода ще задържаме.

4. Внимавайте с храните, които образуват газове. Би трябвало да ви е ясно, че те причиняват подуване. Някои от най-честите виновници са броколи, зеле, лук, чушки, цитрусови плодове, бобови култури, карфиол и други

5. Внимавайте със заместителите на захарта. Те често се срещат в сладките без захар, в различни закуски и дори в енергийните барове. Захарните алкохоли причиняват газове, подуване (най-вече на корема) и понякога дори диария.

6. Внимайвате с дъвките . Да, не се учудвайте, те също могат да доведат до подпухване.

7. Внимавайте с пикантните храни, тъй като могат да раздразнят стомаха и да причинят подуване.

8. Внимавайте с пърженото. Пържените мазни храни се смилат по-бавно и ни карат да се чувстваме издути.

9. Пътуване със самолет. Това сигурно ви звучи нелепо. Налягането на въздуха при висока надморска височина причинява натиск, който разширява телесните кухини с около 25%, а това също води до подуване.

10. Липсата на сън също е основна причина за подпухването . Трябва да спите поне по 7-8 часа на ден. Достатъчният сън дава възможност на храносмилателния ви тракт да функционира правилно.  

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Здраве за дамите
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft