Ето защо младото поколение е обречено на провал. Статията, която ще ви разтърси!

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Ето защо младото поколение е обречено на провал. Статията, която ще ви разтърси!
9383
Ето защо младото поколение е обречено на провал. Статията, която ще ви разтърси!

Разгледайте профилите на ползвателите в социалните мрежи, в които фотоалбума „Малко за мен“ има 300 снимки. Прочетете тутването на някой, който пише така, както и снима в инстаграм- без смисъл, идея, нищо.

И тогава ще разберете, че проблемът развълнувал журналиста Джоел Щайн е по-актуален от всякога.

Той прави това, което са правили всички възрастни в историята - разобличава по-младите – ленивите, егоистичните и повърхностните. И като един по-сериозен възрастен, прилага съответните доказателства, изследвания и статистики, цитирайки авторитетни учени.

Ако принадлежите на поколението АзАзАз и сте родени между 1980 и 2000г., вашето мнение ще бъде особено интересно. Поколението наречено „Милениум“.

• Нарцистичното разстройство на личността при днешните 20-годишни се среща три пъти повече, отколкото при техните връстници преди 40 години. Студентите от 2009-а са 58% по-нарцистични от студентите през 1982.

• Те са обсебени от славата – анкети от 2007-а показват, че учениците, които искат да станат лични асистенти на известни личности са трикратно повече от тези, които искат да станат сенатори.

• Те са уверени в собствените си качества – 60% от тях считат, че са способни интуитивно да определят кое е правилно и кое не. При това болшинството от 18-29 годишните, все още живеят при родителите си.

• Те наистина са лениви – през 1992-а около 80% от хората са искали да получат работа с по-висока степен на отговорност. 10 години по-късно процентът е 60.

• Каквито и различия да имат младите хора от различните държави, те имат много повече допирни точки помежду си, отколкото с по-възрастното поколение в собствената си страна. Дори в Китай, където семейството е исторически по-важно от индивида, интернет, урбанизацията и политиката „едно семейство-едно дете“ формират ново поколение от невероятно самоуверени и фиксирани върху себе си млади хора.

• Оказва се, че бедните са по-материалистични и нарцистични, отколкото богатите. Те са най-опасното поколение от времето на т.н. бейби-бум. Не затова, че искат да се доберат до властта, а защото растат без нея.
Индустриалната революция направи индивида по-силен, той има възможност да пътува от град на град, да създаде свой бизнес. Информационната революция само ускори процесът по еманципацията и предостави на човека технологии, с чиято помощ той може да се опълчи на големите организации-блогъри срещу вестници, хакери против индустрии и корпорации, You Tube против режисьори, холивудски студии.

Поколението АзАзАз фиксира всяка своя крачка и уведомява затова в социалните мрежи, адва се, логва се, шерва се, атачва местоположение , генетични данни дори. При това в сравнение с предишни поколения, проявява слаба гражданска активност и рядко взима участие в политическия живот.

Днес мобилните телефони позволяват на децата да се социализират ежеминутно. По статистика те си разменят по 88 смс дневно и живеят постоянно под влияние на своите приятели.
Поколението Милениум общува със света посредством екран. Дори когато са един с друг те продължават да си пишат съобщения по телефона. 70% от тях си проверяват телефона на всеки час, а мнозина изпитват синдрома на лъжливата вибрация в чантата или джоба.

Постоянната нужда допамин (кой ми е харесал поста във ФБ)понижава креативността. По данни на Тестовете Торанс, креативността на младежите е нараствала от средата на 60-те до средата на 80-те. После рязко спада и се срива през 1998г. Нараства обаче нуждата от одобрение, желанието на младите да заинтригуват останалите хора.

Поколението Милениум е наистина впечатляващо с умението си да превръща своята личност в бранд. Тук позитивността и увереността им работят на „ура“. Ако си прилежно активен в инстаграм, фейсбук-ти се превръщаш е микро-звезда.

Съвременните млади хора са пораснали в риалити-шоу, което всъщност е документален филм за нарцисизма.

Какво друго се промени. Подобно на Прометей, интернет демократизира обществото и снабди болшинството от това поколение с информация и възможности, някога достъпни за добре обезпечени хора. Повечето млади хора не уважават съвременната власт и не са възмутени от нея. Това ги прави първото неразбунтувано младо поколение.

Психолозите са съгласни за едно нещо-младото поколение е пълно с мили хора., Те са склонни да приемат различията и различните във всяко отношение. Може би и затова не са бунтари. Те оспорват традиционното и търсят нови начини за решаване на въпросите.

Те са настойчиви и оптимисти. Прагматични идеалисти, които ползват системата-повече мислители, по-малко мечтатели. При тях няма лидери. Болшинството от тях се нуждаят от постоянно одобрение и са прехласнати по знаменитости, но без да ги идеализират.

Те не ходят в църкви, защото не желаят да се идентифицират с големите институции. Всеки трети на възраст до 30 години*а това е най-високият процент в историята не е религиозен.
Новият опит по-важен за тях от материалните неща. Те са спокойни,м сдържани и не много страстни.

Информирани са, но неактивни. Те за „за“ бизнеса. Обичат телефона си, но ненавиждат да разговарят по него. Те са не само най-голямото поколение, което е известно на човечеството, но и навярно последната социална група, за която могат да се правят обобщения. Още сега, вътре в тях се зараждат автономни микро поколения.

Имам данни за това , че поколението Милениум са лениви и нарцистични. Но величието на едно поколение се определя не от данните, а от това, как се справя с предизвикателствата, които се изправят на пътя му.

Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft