Кога да спрем тренировките и упражненията?

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Фитнес съвети
Кога да спрем тренировките и упражненията?
2258

Всеки ден спортувате, отделяте по час за тренировката си и се прибирате у дома с надеждата, че сте отслабнали и сте стегнали тялото си. Въпреки че упражненията не са най-приятната част от оформянето на тънка талия и стегнати крака, със сигурност се радвате, когато забележите първите видими резултати. Какво се случва обаче, когато колкото и да се потите над фитнес уредите не виждате никакъв ефект? Започвате да мислите, че има по-интересни неща, с които да си запълвате времето и, че тренировките ви само натоварват без да водят до нищо… Може би причината е друга. Често спортистите достигат до момент, при които тренировките вече не действат както преди и трябва да ги замените с нещо друго. Предлагаме ви четири признака, които сочат, че избраният от вас спорт вече не е подходящ.

Отегчават ви
Чувствата се отегчени и в лошо настроение всеки път, когато тръгвате да тренирате. Може би е време да разнообразите дейностите си. Ако всеки ден тичате по 1 час, може да си вземете Ipod или MP3 player, за да слушате музика. В случай че не е достатъчно, е време да опитате друг спорт. Винаги сте искали да карате колело – започнете сега, ако пък плуването ви привлича, не се колебайте. Има много и интересни занимания, с които да замените рутинната си дейност.

Нямат очаквания резултат
В началото на тренировките постоянно отчитахте резултати – килограмите намаляваха, обиколката на ханша също… Точно както вие се отегчавате от упражненията, така и тялото ви може да се адаптира към спорта. Малко разнообразие веднага ще доведе до желаните резултати. Това ще държи всички мускули в тонус и скоро ще видите промените.

Упражненията ви носят болка
Упражненията трябва да ви дадат повече енергия, а не да ви уморяват. Ако се чувствате изтощени и цялото тяло ви боли, най-вероятно се претоварвате и имате нужда от почивка. В случай че не дадете време на организма да се възстанови напълно, ще си навлечете само проблеми. Понякога се налага да си останете у дома, за да се презаредите психически и физически. Когато сте по-добре, започнете отново бавно да тренирате.

Липсва предизвикателство
Спомняте ли си, когато едва успявахте да тичате 20 минути, но накрая се чувствахте горди от себе си. С течение на времето ставате все по-силни и издръжливи. Когато обаче не виждате предизвикателство пред себе си, тренировката ви доскучава, а и тялото ви не се напряга достатъчно. Разнообразете дейността като започнете да тренирате други мускулни групи или промените спорта. 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Упражнения и фитнес
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft