Лесни упражнения срещу двойна брадичка

вход през zajenata.bg
За Жената
Красота
Грижа за кожата
Лесни упражнения срещу двойна брадичка
4856
Лесни упражнения срещу двойна брадичка

Тези лесни упражнения ще помогнат за заздравяване мускулите на врата. Както мускулите, така и кожата на шията става по-стегната и еластична.

Всичко това ни помага да се отървем от двойната брадичка .

Главното условие, за да получим най-добри резултати, е редовното изпълнение на упражненията.

Упражнение 1.

Повдигнете главата си, така че брадичката ви да сочи нагоре. Издърпайте долната челюст напред, за да се чувства напрежението под брадичката. Задръжте за 10 секунди. Бавно се върнете в изходна позиция. Повторете 20 пъти. Уверете се, че не държите главата си накриво. Трябва да усетите как мускулите на шията се стягат равномерно. След упражнението, върнете главата в първоначалното си положение, за да дадете възможност на мускулите да почиват.

Упражнение 2. Повдигнете главата си и стиснете зъби. Задръжте за 10 секунди. През това време бавно повдигайте и спускайте главата си. Трябва да усетите напрежението на мускулите под брадичката.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft