Най-лесната диета да отслабнете и задържите новите си килограми

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Съвети отслабване
Най-лесната диета да отслабнете и задържите новите си килограми
32392

Това е диета , с която хем ще отслабнете, хем ще задържите новите си килограми

Има хиляди диети за бързи, постепенни и бавни резултати. Някои от тях са създадени от диетолози, експерти по хранене, лекари, фитнес инструктори и т.н. За съжаление, при повечето диети се наблюдава ефектът йо-йо - след като човек спре да се придържа към тях, бързо-бързо си възвръща килограмите, а и трупва още няколко отгоре. Затова вижте един лесен хранителен режим , чрез който със сигурност ще отслабнете и не само това - ще запазите новото си тегло и за в бъдеще.

Тази диета се базира на следния прост метод – 2 дни в седмицата трябва да минете на режим от хранене с ниско съдържание на въглехидрати. С този метод по-бързо ще се освободите от коремните мазнини, отколкото ако спазвате диета седем дни в седмицата, а освен това ще намалите до минимум риска да развиете диабет.


Въпросната диета не е комерсиална, а се препоръчва от британски изследователи. Преди няколко години екип от британски учени започнал да прилага този режим, за да помогне на жени с по-висок от средния риск от развитие на рак на гърдата, да отслабнат (затлъстяването е рисков фактор за развитие на тази болест. Хормоните в тялото инсулин и лептин, свързани с наднорменото тегло, могат да стимулират развитието на туморите). Учените решили да подложат своите пациентки на ниско-калорична диета само 2 дни в седмицата и установявили, че тя работи успешно: Жените отслабнали, а нивата на лептин и инсулин в кръвта им намалели.

Идеята била дамите да намалят в тези два дни приема си на калории до 650. Това не било никак лесно, защото означавало те да гладуват в продължение на 48 часа. Затова изследователите измислили друг вариант - ниско съдържание на въглехидрати в тези два дни и прием на калории до 1500. В останалата част от седмицата участниците в проучването можели да ядат каквото си поискат, стига да не прекаляват.

Жените, които следвали този план, отслабнали средно по около 4 кг за 6 седмици. На тях им било забранено да консумират във въпросните два дни следните храни: хляб, зърнени храни, макарони, тестени изделия като бисквити и солети, сладкиши.

Ето примерен план за тези два дни ограничено хранене:

Стремете се да ядете храни с ниско съдържание на въглехидрати, като избягвате тежките тестени изделия като пица, хляб, зърнени храни и сладкиши. Вие избирате кои два дни от седмицата да спазвате режима. Те може и да не са последователни.

В ниско въглехидратните дни можете да приемате не повече от 50 г въглехидрати (от филийка пълнозърнест хляб, например). Наблегнете на зеленчуците (без картофи), на плодовете (без грозде и банани), на млечните продукти (да не са подсладени) и на постните протеини (яйца, риба, домашни птици).

Имайте предвид, че въглехидрати (около 15 гр.) се съдържат дори в малката ябълка, така че не прекалявайте с плодовете!

В един такъв ден примерното ви меню може да бъде следното: омлет за закуска, зелена салата с пиле на грил за обяд, парче сирене и няколко бадеми за следобедна закуска и сьомга с гарнитура от зелен фасул или броколи за вечеря.

В другите пет дни от седмицата също е добре да избягвате преработените и пакетирани храни (т.нар. джънк фууд).

Този хранителен режим е много подходящ за жени с натоварен график и забързан начин на живот, които не могат да мислят всеки ден с какво се хранят. Диетата намалява и LDL холестерол, който увеличава риска от сърдечно-съдови заболявания.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Диети и отслабване
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft