Как да стопим килограми без диети

вход през zajenata.bg
21622

Не се хранете късно вечер

В началото се свиква много трудно, но след около седмица организмът сам се напасва и не чувства глад. Среднощните похапвания са изключително вредни. Ако все пак ви е много трудно, изпийте чаша чай.

Опитайте да се храните по малко, но по-често – в идеалния случай пет-шест пъти на ден, което подпомага метаболизма. Яжте повече сурови храни (като салатите). Избягвайте използването на микровълновата фурна.

Движете се повече – например, поне един час всеки ден. Разтоварвайте се, според възможностите си, с каране на колело, плуване, разходки, практикуване на йога…

Поддържането на тялото в добра форма е дълготрайна инвестиция в по-здравословен и щастлив живот.

1 2 3 4 5
6
Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Още от "Съвети отслабване"
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft