Програма за отслабване с тичане-5 кг за 6 седмици

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Фитнес съвети
Програма за отслабване с тичане-5 кг за 6 седмици
52121

Ако можете да тичате за около 30 минути равномерно – при средна скорост – този фитнес план е за вас. Увеличавайте плавно времето за тичане с 5 мин. на седмица. Така в края на шеста седмици ще бъде в състояние да тичате пълен час на пътя и ще бъдете с поне с 5 килограма по – леки.

Тичайте с темпо, с което се чувствате комфортно. Оставете си един ден в седмицата, в който да почивате – мускулите трябва да се възстановяват от натоварването. И не забравяйте да се разтягате и загрявате преди всяка тренировка.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Упражнения и фитнес
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft