10 съвета за стопяване на килца без жестоко гладуване

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Съвети отслабване
10 съвета за стопяване на килца без жестоко гладуване
12525

Решили сте да започнете диета ? Преди това се вслушайте в нашите съвети, за да победите в това трудно начинание, без да страдате от пристъпи на глад.

Започвате диета и излишните килограми буквално се топят пред очите ви. След известно време обаче стрелката на кантара упорито не ще да помръдне. Именно това е причината много жени не издържат пълния курс и се отказват. Визуализирайте резултата, който искате да постигнете.

Представете си как влизате в най-тесните си джинси. Съчетайте диетата с физически упражнения, които я правят по-ефективна и ви отдалечават от натрапчивите мисли за хапване. И най-важното - помнете, че усилията ви скоро ще бъдат възнаградени.

Съвет 1
Лютиви подправки
В пипера чили се съдържа веществото капсаицин, което изгаря излишните калории 20 минути след храненето. Хрянът, джинджифилът и горчицата подобряват обмяната на веществата благодарение на процеса термогенезис – разграждане на мазнините за сметка на повишената телесна температура.

Съвет 2
Всяка сутрин – на везните
Сутрин се мерете по едно и също време. В течение на няколко дни разликата в показанията може да бъде от 0,5 до 2 килограма. Теглото се увеличава след физическо натоварване, защото мускулите отичат. Имайте предвид, че няколко дни преди менструацията кантарът ще покаже тегло с 1-2 килограма над реалното поради задържащите се в организма течности.

Съвет 3
Не забравяй да се поглезиш
Кой е казал, че десертите са несъвместими с диетите? Смесете пресни плодове с чаша обезмаслено кисело мляко и се насладете на вкусния нискокалоричен десерт. В изварата и йогурта се съдържа много белтък, за чието разграждане организмът изразходва повече усилия, отколкото за преработката на мазнините и въглехидратите. Ако непреодолимо ви се иска да хапнете нещо сладко, можете да си позволите един банан или чаша мляко с мед.

Съвет 4
Залъгвай се с бонбон
Ако почувствате остър пристъп на глад, смучете бонбон с екстракт от градински чай. В него се съдържат вещества, които понижават апетита. Вкусът на ментова паста за зъби също притъпява усещането на глад.

Съвет 5
Записвай си всичко, изядено през деня
Вместо скучното изчисляване на калориите започнете да си записвате какво сте яли през деня или снимайте порциите с мобилния си телефон. Вечерта ще можете да анализирате рациона си и да определите кога и с какво преяждате. Човек преценява изяденото с 20% по-малко, отколкото е поел в действителност. Ето защо ви се струва, че почти нищо не сте яли, а натрупвате излишни килограми. Американски учени установили, че хората, които си записват най-старателно всичко изядено през деня, отслабват средно два пъти по-бързо от онези, които не си водят такъв дневник.

Съвет 6
Не се изтезавай с гладуване
Едва ли ще ви хареса, ако в разгара на работния ден стомахът ви напомни за себе си с къркорене. За да избегнете пристъпите на глад, консумирайте продукти, съдържащи повече вода (плодове и зеленчуци). Започнете обяда със салата, подправена с лимонов сок, за да запълните стомаха си без излишни калории. За леко хапване между отделните хранения използвайте ябълки. Те са богати на пектин, който добре утолява глада.

Съвет 7
Постави си цел
Купете си тоалета, за който сте мечтали, но с един номер по-малък. Представете си колко ослепително ще изглеждате в него с няколко килограма по-малко. Това ще ви мотивира да не се отказвате и да постигнете желания резултат.

Съвет 8
Намери си компания
Ако отслабвате заедно с приятелка, това ще е значително по-забавно. Ще си разменяте нискокалорични рецепти, ще ходите в заведения, където ще внимавате какво си поръчвате, ще споделяте успехите си. Разберете се, че когато на едната нетърпимо й се прияде шоколад, ще звънне на другата, за да получи подкрепа в усилието да се въздържи. В интернет има много сайтове и клубове на жени, които всеки ден се поддържат взаимно друга в битката с излишните килограми. Присъединете се към тях. Очевидният плюс на това общуване е, че не е необходимо да казвате истинското си име, но ще общувате с напълно реални хора, които решават същия проблем.

Съвет 9
Чайна церемония
Хората, които пият зелен чай, ядат 60% по-малко от обикновено. Зеленият чай създава усещане за ситост, забавя поемането на мазнините и регулира нивото на глюкозата в кръвта. Ако пиете чай всеки ден, можете да изгорите допълнително 80 ккал благодарение на съдържащия се в него полифенол, който разгражда мазнините. Така ще можете да отслабнете с 4 кг за година.

Съвет 10
Понякога може
Разрешете си веднъж в седмицата да хапнете нещо по-вкусно, но бъдете внимателни. Не си купувайте едновременно кутия бонбони и сладолед, защото вероятността да изядете всичко и дори да ви се прииска още, е много голяма. 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Диети и отслабване
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft