Масаж за топене на мазнините около корема - плоски като дъска само за 14 дни!

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Масаж за топене на мазнините около корема - плоски като дъска само за 14 дни!
3538
Масаж за топене на мазнините около корема - плоски като дъска само за 14 дни!

Това е чудодеен китайски масаж , който трябва да се прави всеки ден. Топи и най- упоритите мазнини по корема за 14 дни.

Най-трудно се стопяват мазнините по корема, но с тази техника те вече не са непреодолим проблем.

Загубата на коремни мазнини е наистина труден процес, който изисква отдаденост и време. Всеки, който е имал този проблем, знае колко трудно е да се намалят тези мазнини. Дори и при най-строгите диети и упражнения, понякога тази област просто остава на неприятни гънки, които е трудно да прикрием.

Известно е, че масажът отпуска мускулите и ги стяга. Но знаете ли, че помага за разграждането на мазнините?

Китайският метод в този случай върши чудеса. Има два вида мазнини, т.е. мастна тъкан: подкожна и висцерална.

Висцералната мазнина е много по-опасна, тъй като засяга вътрешните органи и пречи на нормалното им функциониране. Тази техника успешно елиминира излишъка и в двете форми на мастна тъкан.

Освен, че масажът подобрява кръвообращението и топи мастните натрупвания, той може да освободи тялото от спазми и да ускори метаболизма.

Поради неправилна стойка и начин на живот, който изисква много седене, коремните мускули отслабват, така че натоварването пада върху гръбначния стълб.

С този масаж ще заздравите коремните мускули, което ще се отрази положително на гърба, като в същото време ще започнете разграждането на мазнините и ще ускорите метаболизма.

Освен това ще забележите подобрение на здравето.

Масажът се извършва два часа след хранене, с движения отдясно наляво:

1.

Легнете по корем и прекарайте дланта си отляво надясно за около минута.

2. След това идва ред на кръговите движения. Започнете отдолу на гърдите, след това продължете тези движения чак до долната част на корема. Тези две движения ще стимулират работата на червата и ще повлияят на намаляването на газовете и спазмите.

3. Последно и най-важно е: Щипане. С пръсти започнете да щипете стомаха си отдясно наляво за около 10 минути или повече.

Този вид движение подобрява метаболизма, ускорява кръвообращението, разгражда мастните депа и стяга кожата.

Ако правите този масаж редовно, след две седмици вече ще можете да забележите първите резултати. Тази техника е ефективна, но не е магическа, твърдят лекарите. Желателно е да намалите храната, а също и да се храните по-здравословно. Още масажи на корема можете да видите във видеото:

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft