Как да се научим да контролираме емоционалният глад

вход през zajenata.bg
4418

Диетата има значение

Не много хора знаят, но консумирането на храни с високо съдържание на захар и консерванти кара мозъка ни да праща сигнали за желание за хранене дори когато не сме гладни. Този тип пристъпи на глад могат да са следствие и от прекомерен стрес, който причинява дисбаланс на хормоналните нива и ендокринната система. Затова може би е време да започнем да четем етикетите на храните и да внимаваме колко захар и консерванти консумираме на ден. Това ще ни помогне да повишим бдителността си и да разпознаваме по-лесно кога имаме пристъпи на емоционален глад и ще ни даде куража да изготвим план за ограничаването на вредните храни в диетата ни.

1 2
3
4 5
Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Позитивно мислене
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft