Какви секс упражнения и техники да приложим за повече наслада

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Фитнес съвети
Какви секс упражнения и техники да приложим за повече наслада
25512

Сексмускулатурата са група мускули, които се намират в долната част на таза. Те могат да се тренират и за целта съществуват специални упражнения, т.нар. гимнастика на Кигел. Можете да я правите навсякъде и по всяко време: в градския транспорт, на работното място, у дома пред телевизора. Ползите от цялата тази работа са само две, но никак не са за пренебрегване – по-пълноценни сексуални усещания за вас и партньора ви.
За да предизвикате контракции на мускулите в долната част на таза, ги напрегнете така, сякаш искате да задържите настъпването на оргазма. Тук уловката е да не ги объркате с мускулите на корема и бедрата. Задръжте в напрегнато състояние около 10 секунди и починете още 10. Физиотерапевтите съветват да правите по 35 повторения, като ги разпределите в три тренировки на ден. Едни специалисти препоръчват да се занимавате гимнастиката на Кигел ежедневно. Други пък – през ден, за да имат време мускулите да се възстановят.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Упражнения от вкъщи
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft