Лесни диети с овесени ядки

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Съвети отслабване
Лесни диети с овесени ядки
117436

В света на корнфлейксовете и всички уж диетични и здравословни мюслита, аз продължавам да залагам на старомодните, натурални овесени ядки .
Всъщност, ако можех да избирам само един източник на въглехидрати при съставяне на режим за редуциране на мазнините бих избрал овесените ядки, без дори да се замислям.
Какво обаче ги прави толкова добри в това отношение и предпочитани от мен, въпреки разнообразието от пълнозърнести закуски?
Овесените ядки, отговарят на всички изисквания за един качествен източник на въглехидрати . Въпреки че са предимно въглехидратна храна, те доставят прилични количества белтъчини (макар и непълноценни), здравословни количества ненаситени мазнини и доста фибри . В 50 грама от тях се съдържат прилизително 6 грама протеин, 3,5 грама мазнини, 32 грама комплексни въглехидрати и 5 грама фибри.
Те са технически непреработени, което им осигурява много нисък гликемичен индекс за разлика от техните „комшии“ по щанд – различните корнфлейксове, дори и да са кръстени с примамливото име Fitness. Това означава, че овесени ядки се усвояват бавно и ви предпазват от рязки пикове на кръвната захар и на инсулина, осигурявайки ви стабилно ниво на енергията през деня и поява на неконтролируем глад. А голямото количество фибри, освен че ви засищат без допълнителни калории, действат пречистващо на храносмилателната ви система. Не на последно място овесените ядки са изключително достъпни – ще ги откриете във всеки един магазин на нормална цена.
 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
лесни диети
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft