Напълнява ли се от антидепресантите и други лекарства

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Здравни съвети
Напълнява ли се от антидепресантите и други лекарства
9534

Някак си сме свикнали, срещнем ли случайно някоя позната, да коментираме външния й вид. „Отслабнала си...”, „Напълняла си...” са само част от заучените фрази, които някак по задължение изричаме. В приятелския си кръг всички имам някого, който е непрекъснато на диета, но въпреки старанията ефектът е обратен.

Когато човек приема лекарства за някои заболявания, рядко очаква да напълнее. Това обаче се получава в много случаи. Голяма част от лекарствата предизвикват подуване на стомаха и увеличаване на апетита, забавяне на метаболизма.

Вижте част от лекарствата , от които е възможно да се напълнее .

 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Здраве
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft