Пих го 7 дни - Мазнините по корема ги нямаше-Ето как да започнете деня си!

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Пих го 7 дни - Мазнините по корема ги нямаше-Ето как да започнете деня си!
1675
Пих го 7 дни - Мазнините по корема ги нямаше-Ето как да започнете деня си!

Коремната мазнина се нарича още висцерална. Това е вид натрупване на мазнини около корема. Много е трудно да се бориш с него.

Как да бъда?

Стъпка № 1 - преход към правилно хранене. Прегледайте диетата си и увеличете приема на растителна храна. В идеалния случай вашата диета трябва да се състои от 70% плодове и зеленчуци.

Стъпка № 2 - пийте специална напитка, която се бори бързо и ефективно с коремните мазнини. Ние знаем как да я приготвим.

Така че, за да приготвите тази напитка, няма да са ви необходими много продукти.

Съставки:

  • 1 прясна краставица
  • 1 стрък целина
  • 3 филийки ананас
  • 1 чаша листа магданоз

След като измиете старателно всички съставки и нарежете на парчета, изпратете ги в купа на блендера и просто мелете. Съставът на напитката наподобява смути. За да избегнете всякакви витамини, пийте всичко заедно с пулпата. За разлика от много други напитки за изгаряне на мазнини, тази опция е не само ефективна, но и много вкусна.

Пийте всяка сутрин на гладно. Не е необходимо да приготвяте няколко порции и да ги съхранявате в хладилника: такава напитка ще бъде по-малко полезна. Пълният курс продължава 1 седмица. След това можете да направите почивка за 1-2 месеца.

Защо е важно да се отървете от коремните мазнини

Не че разваля фигурата ви, а че е опасно. Такива отлагания защитават вътрешните органи, но само ако техният обем не надвишава 10-15% от броя на мастните клетки в тялото.

Когато висцералната мазнина се натрупва, тя може да причини следните сериозни заболявания:

  • нарушение на хормоналния фон;
  • разширени вени;
  • инфаркт на миокарда;
  • рак;
  • метаболитни нарушения.

Прегледайте диетата си

Основният съвет - не преяждайте и не яжте през нощта. Но тези продукти обикновено трябва да бъдат премахнати от вашата диета: тлъсти меса, хлебни изделия, пържени картофи, гхи / зеленчуци / масло, бисквити и чипс, заквасена сметана и майонеза, колбаси и шоколад, бонбони и сладкиши.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft