Как да се научим да контролираме емоционалният глад

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Позитивно мислене
Проблемът е в стреса и хормоналния дисбаланс
4418

Проблемът е в стреса и хормоналния дисбаланс

Хормоналният дисбаланс, който причинява пристъпите на желание за хранене, е до голяма степен причинен от голямото количество стрес и тревожност. Този стрес може да се премахне, ако прекарваме по 15-20 минути на ден във фокусирана медитация. Защо медитацията е толкова ефективна за борбата със стреса и с предизвикания от него глад ли? Защото ни дава шанс да си прочистим съзнанието от всички тревожни мисли, които се натрупват през деня. Тъй като тези мисли се натрупват в съзнанието ни, започват да размиват фокуса ни, да ни объркват и притесняват. Тези притеснения се превръщат в страх и неспособност за взимане на решение, което от своя страна води до стрес и тревожност. Колкото повече емоционална енергия отива за борбата срещу стреса и тревогите, толкова по-малко енергия ни остава, за да се фокусираме върху мислите за правилните неща, а това е най-важната стъпка за преодоляването на пристъпите на емоционален глад.

1 2 3
4
5
Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Позитивно мислене
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft