Храни, богати на калций

вход през zajenata.bg
11110

Ако не спазвате Великденските пости, трябва да консумирате две или три порции млечни продукти дневно, за да осигурите на тялото си необходимите му вещества.

Млякото и млечните продукти като сирене, йогурт, сметана и кашкавал съдържат достатъчно количество калций, който е необходим за костите и зъбите.

Калцият е особено полезен в млада възраст, защото натрупването му предпазва от остеопороза. В зряла възраст човек също има нужда от калций, защото точно тогава опасностите от счупване на костите са сериозни.

Избирайте мляко и млечни продукти, които са обезмаслени, тъй като пълномаслените продукти ссъдържат наситени мазнини, които са вредни за здравето.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Още от "Кулинарни съвети"
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft