Обиколката на талията намалява светкавично при следните процедури

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Обиколката на талията намалява светкавично при следните процедури
2375
Обиколката на талията намалява светкавично при следните процедури

Вдигането на допълнителни сантиметри от областта на талията е може би най-често срещаното желание, когато става въпрос за външен вид. Можете, разбира се, да скриете мазнини под широки туники и пуловери. Но за тези, които наистина се грижат за външния си вид, това не е опция. Какви ежедневни навици трябва да развиете, за да имате желаната тънка талия?

Всеки човек има индивидуална фигура и телосложение. Затова да си осигурите желаните 60 см талия е непостижима мечта за много хора. Такъв показател за красота в живота може да се намери доста рядко, но все пак гладуваме, седим на диети и други.

Личната обиколка на талията може да се изчисли по формулата: ръст на човек минус 100 см. Ако костта е широка, обиколката на талията се увеличава с още два сантиметра.

Как да си направим талия „трепетлика“? Топ 8 навика за талия „трепетлика“

1.

Не яжте много храна за едно хранене

Ако ви е трудно да станете от масата за вечеря след хранене, дори не си мечтайте за тънка талия. В този случай гарантирано ще „прекалите“ с калориите.

Освен това организмът изпитва затруднения с храносмилането на големи количества храна наведнъж. Метаболизмът се забавя, когато тялото отделя твърде много време и енергия за храносмилане. Така че е много трудно да загубите омразните килограми.

И от прекалено наситени порции стомахът е банално разтегнат. Когато го „разтягате“ систематично, чувството за ситост се появява едва след обилно хранене. За каква талия можем да говорим тук?

Класическият обяд визуално изглежда така: зеленчуци с обем от 2 юмрука, животински протеин - с дланта (без да броим пръстите), третият компонент - зърнени храни, бобови растения, плодове, млечни продукти - с обем 1 юмрук. Самата талия ще каже „благодаря“!

2. Не избирайте храни с ниско съдържание на мазнини

Категоричното изключване на мазнините от менюто провокира здравословни усложнения: от метаболитни дисфункции до хормонални патологии. Експертите са убедени, че диетичният протокол с ниско съдържание на мазнини крие сериозен риск от повишени нива на инсулин в кръвта. И това води до срив в метаболизма: чувство за влошаване и много бързо напълняване.

Не забравяйте, мазнините контролират неутолимия апетит. Те стоят по-дълго в стомаха и следователно осигуряват усещане за ситост по-дълго. Въз основа на това трябва да спрете избора си, например, на кефир / нискомаслено сирене, а не нискомаслено.

3. Кардио тренировки

Те помагат за интензивно изгаряне на мазнини в тялото, в кръста - също. За максимални резултати можете да ги комбинирате със силови тренировки. Такива упражнения също активират метаболизма. Ако включите в ежедневието си бягане, фитнес, скандинавско ходене, излишните сантиметри в кръста не ви заплашват.

4. Достатъчно фибри

Фибрите са важни за тялото, за да контролира стабилно тегло и да има тънка талия. Фибрите ефективно прочистват червата, стимулират храносмилането, оптимизират метаболизма и помагат за отслабване.

5. Стегнете корема

Във всеки удобен случай е полезно да приберете корема и да изправите раменете. По този начин мускулите ще бъдат постоянно в тонус.

За талията „трепетлика“ е ефективна практика на „вакуумно коремче“. Последното дори се използва от културисти при подготовката за състезания. Изпълнението на вакуум ще даде възможност за формиране на тънка талия и еластичен стомах, за оздравяване на целия организъм, оптимизиране на храносмилането и функциите на коремните органи.

6. Поза

Изглежда, че е трудно да изправите гърба и да издърпате корема? Фигурата веднага става стройна и тонизирана. Но първо трябва постоянно да следите стойката си, за да поддържате мускулите си в тонус. А мускулното напрежение помага за изгарянето на мазнини. Ако имате проблеми с гръбначния стълб, трябва да се запишете за курс за масаж, да посетите хиропрактор. Факт е, че костната и мускулната системи са взаимосвързани. За укрепване на костната тъкан е важно да консумирате необходимото количество микроелемент калций с храната и да го приемате като добавка. Стягащият корсет ще ви помогне да си изградите полезен навик да имате добра стойка. Този аксесоар е предназначен за намаляване на талията, плюс това помага за фиксиране на стойката, прибиране на коремните мускули и при редовно използване на корсета, мускулите на гърба свикват в правилната позиция.

7. Разтоварващи дни

Тялото се нуждае от почивка - 1-2 дни в седмицата, когато човек следва монодиета или яде нискокалорични храни. Разтоварващите дни са чудесна възможност за преодоляване на наднорменото тегло, прочистване на червата и намаляване на обиколката на талията. Най-често срещаните разтоварващи дни: ябълка, кефир, елда, мляко и чай.

Ябълков разтоварващ ден: ще ви трябват 1,5 кг ябълки. Не е забранено да ги печете във фурната, овкусени с канела. Ябълки и вода, неподсладен чай - това е диетата на "ябълковия" ден.
Ключовият продукт на дневния кефир - кефир до 2,5% масленост. Предпоставка: кефирът трябва да е само пресен, в противен случай ефектите ще са подуване на корема и запек.
За деня на елдата е необходима предварителна подготовка. Чаша елда трябва да се излее в купа, да се налее вряла вода и да се покрие с нещо. За една нощ елдата ще набъбне, но ще запази ценни микроелементи. Елда на пара, вода, нискомаслено кисело мляко, неподсладен чай ефективно ще прочистят червата.
Дните с мляко и чай са изключително ефективни. Ще ви трябват черен чай и 1,5 литра мляко. Изсипете чай в термос и налейте варено мляко. Така получавате напитка, която перфектно насища и „работи“ за намаляване на талията.

8. Душ и масаж

Специалното оборудване работи чрез активиране на притока на кръв към проблемните зони, което оптимизира метаболитните механизми в тъканите и насърчава изгарянето на мазнините.

Масажът се извършва чрез поглаждане на корема с горните крайници по посока на часовниковата стрелка. След това се свързват прищипващи движения на проблемните зони. При изстискване на кожата е важно да положите малко усилие, сякаш „изцеждате“ ненужни килограми. В началото на масажа се извършва в продължение на 5 минути, като постепенно се увеличава времето на процедурата до 15 минути. Накрая избършете корема с кърпа и направете движения на ръцете.

Резултатът от процедурата ще засили "компетентния" душ. Необходимо е да насочите струя вода върху корема и да правите ротационни движения по посока на часовниковата стрелка за 5-10 минути. Полезно е да смените налягането на водата. Тази процедура се извършва час след хранене или половин час преди него.

Водният масаж активира кръвообращението на необходимите зони на тялото и стартира процеса на изгаряне на мазнините.

Преди да проведете воден масаж, съветваме ви да обсъдите този въпрос с Вашия лекар.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft