8 Април 2013
4933
Източник: БГНЕС
Компанията " Unilever " има готовност да пласира на американския пазар най - новия сладолед " Gold Ice Cream ". Той е направен от ванилия с пълнеж от карамел от морска сол и покрит с белгийски шоколад, златист цвят.
Известно е и сътрудничеството на "Unilever" с модния свят, което датира от 2011 г., когато за първи път представи на американска земя марката "Magnum". Този път компанията е ангажирала модния дизайнер Зак Посън, когото спонсорирала за изработката на бляскавата 24 - карата златна рокля . Роклята се състои от 10 000 ръчно изрязани златни листенца. На дизайнерския екип бяха необходими две седмици за ръчното изработване на роклята. Тя е оценена на близо 1,5 млн. долара. В публичното пространство дебютът на роклята ще е за премиерата на късометражния филм на "Magnum" "As Good as Gold" на "Tribec Film Festival". Мероприятието ще се проведе в средата на месец април тази година, а бразилския модел и актриса Каролин Кореа ще се разходи с роклята по златния килим. От "Unilever" обясняват, че Посън е бил избран заради известността му с елегантните вечерни тоалети. Самият дизайнер пък казва, че роклята и сладоледа представляват чувственост и лукс, а роклята имитира чувствения начин, по който се топи сладоледа.
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари