1 Февруари 2014
65129
Неотдавнашно британско изследване показа, че жените започват да се превръщат в майките си , когато навършат 31 години. Проучването разкрива, че жените със своето поведение и по отношение на вкусовете повече приличат на майките, когато навлезат в четвъртото десетилетие от живота си, а основното събитие е раждането на първото дете.
Повече от половината от анкетираните са заявили, че са престанали да се противопоставят на своите майки и започнали да се държат като тях след 30-та година.
Заключение от изследването е, че решаваща година за тези промени е 31-та. Петдесет и един процента от 1000 анкетирани, вр проучването, заявили, че майка им е жена, която е въплъщение на това, което искат в живота. На второ място е сестрата (18 на сто) , на трето бабата (10 на сто), а на четвърто приятелките (8 на сто).
Повече от една трета от тях са заявили, че най-много се сближават с майка си, след раждането на първото си дете. Че жените повече приличат на майките си, след 31 -та година, показва и фактът, че след това започват да се радват на същите телевизионни предавания и сериали (24 на сто) , че имат същото хоби (16 процента) използват същите изрази (15 на сто) и че ги привличат едни и същи мъже ( 10 процента ).
Изследването поръча компанията " Доти Бинго " , след като в анкетата е установено, че 80 процента от жените , които играят бинго това хоби са наследили от своите майки, баби или от други жени роднини.
Заключение от изследването е, че решаваща година за тези промени е 31-та. Петдесет и един процента от 1000 анкетирани, вр проучването, заявили, че майка им е жена, която е въплъщение на това, което искат в живота. На второ място е сестрата (18 на сто) , на трето бабата (10 на сто), а на четвърто приятелките (8 на сто).
Повече от една трета от тях са заявили, че най-много се сближават с майка си, след раждането на първото си дете. Че жените повече приличат на майките си, след 31 -та година, показва и фактът, че след това започват да се радват на същите телевизионни предавания и сериали (24 на сто) , че имат същото хоби (16 процента) използват същите изрази (15 на сто) и че ги привличат едни и същи мъже ( 10 процента ).
Изследването поръча компанията " Доти Бинго " , след като в анкетата е установено, че 80 процента от жените , които играят бинго това хоби са наследили от своите майки, баби или от други жени роднини.
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари