Трудно може се да направи по-добра реклама за веганския начин на хранене от снимката на 78 годишният Джим Морис, културист и веган, както и активен член на ПЕТА.
На тялото му ще завидят и много млади мъже, така че не е чудно защо точно този човек е избран за рекламно лице на кампанията на ПЕТА: Think Before You Eat.
"Протеините в животинските продукти са пълни с мазнини и химикали, които са вредни за нашия организъм", казва Морис и добавя "Те предизвикат храносмилателни затруднения. Получавате подуване и недоволство. Знам, че не бих бил такъв, какъвто съм, ако продължавах да се храня както преди".
"Млякото е за бебета. Хората, както ми е известно, са единствените, които продължават да пият мляко и като възрастни. Хората не осъзнават, че в момента, когато спрат да консумират продукти от животински произход, ще си върнат здравето и настроението ", казва Морис.
19 Януари 2014
7605
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари