Ракът гладува от тази диета-Всеки един раково болен пациент трябва да бъде уведомен за нея!

Здравословно хранене

Знаете ли, че карамелените бонбони, захарните ябълки, или захарният памук имат две общи неща-Те са съставени главно от захар, и драстично увеличават растежа на раковите клетки!

Знам, че звучи странно, но това е истината. Според изследователи от Университета на Калифорния, Сан Франциско, захарта, представлява риск за здравето, допринася за около 35 милиона смъртни случаи в световен мащаб всяка година.

Отровата в захарта е толкова висока, че е трябва да бъде включена в списъка на токсичните вещества, подобно на алкохола и тютюневите изделия.

Вредните ефекти от захарта са не само свързани с диабет, но също така и метаболитен синдром, хипер- и хипогликемия, гастроезофагеална рефлуксна болест и сърдечно-съдови заболявания.

Захар и рак :

Захарта и рака доста често вървят ръка за ръка заедно. Но, по някаква причина, онколозите не успяват да правят това, което е необходимо, за да спре своите пациенти от храненето със сладки неща, коиот са храна за рака. Все по-голям брой медицински учени са в подкрепа на идеята, че намаляването консумация на захар прекъсва снабдяването с храна на тумори и ракови клетки. Това е един от най-лесните и най-сигурните начини за борба с рака.

Изследвания, публикувани в  списанието Molecular Biology показва, че глюкозният глад лишава раковите клетки и активира метаболитните процеси, което води до рак на клетките в резултат на натрупването на токсични реактивни кислородни видове.

Учените са установили, че ниско въглехидратната, високо протеинова диета намалява кръвната глюкоза, инсулина и гликолизата, забавя растежа на тумори, намалява честотата на туморни клетки, и работи адитивно със съществуващите терапии, без загуба на тегло или бъбречна недостатъчност. Такава диета има потенциала да бъде едновременно раково лечение и профилактика.

"Основната причина за рак е замяната на използването на кислород в нормалните клетки на тялото чрез ферментация на захар", каза д-р Ото Варбург.

Метаболизмът на рака е приблизително осем пъти по-голям от метаболизма на нормалните клетки. Лекарите знаят, че ракът преработва много по-различно от нормалните клетки. Нормалните клетки се нуждаят от кислород. Раковите клетки не зачитат кислорода, когато адекватно присъства глюкозата.

И така, какво е решението?

Кетонова диета :

Всички клетки, включително раковите клетки, работят с глюкоза. Но ако ги лишим от глюкозата, те преминат към алтернативно гориво, кетонни тела: киселини, получени по време на метаболизма на мазнините.

Дефектите в раковите клетки им пречат да преминат към кетонни тела за гориво и така, раковите клетки могат да оцелеят само с глюкоза. Всички други клетки могат да използват или глюкоза или кетонни тела. Раковите клетки не разполагат с метаболитната гъвкавост на нормалните клетки. Кетонната диета използва този факт.

Кетонната диета се състои от почти нула въглехидрати, но много естествени протеини и мазнини. По същество диетата се фокусира върху чистото хранене и всичко може да се намери в местния хранителен, или магазините за здравословни храни. Ще трябва да избягвате захарите и солите на вредните храни ... да ги избягвате като чума.

Има прости въглехидрати и сложни въглехидрати. Простите въглехидрати включват захари намерени естествено в храни като; плодове и плодови сокове, газирани напитки, някои зеленчуци, бял хляб, бял ориз, макаронени изделия, мляко и млечни продукти, повечето храни за закуска, сладки, и т.н.

Но, нека не забравяме, простите захари, добавени към храни по време на обработката и рафиниране са тези за които често не си даваме сметка. Това са най-простите захари, които печелят по-голямата част в биткото за причиняване на рак.

Съвет: Стойте далеч от преработени меса като колбаси и хот-дога, защото въглехидратите често се добавят към тях .

Кетонен омлет рецепта :

Съставки:

Белтъка (4-5)

Яйчен жълтък (1)

Бадемово мляко (2 с.л. / 30 мл)  може да се замени с кокосово мляко

Домат (половин или една слива доматен)

Настърган спанак (1 шепа)

Лилав лук (1 с.л.)

Чесън (по желание)

Зехтин.

Инструкции:

Нарежете зеленчуците.

Разбийте белтъците, жълтъка, и бадемово мляко.

Намажете леко тигана със зехтин и бързо задушете зеленчуците, докато омекнат.

Сложете зеленчуците настрани, намазнете отново, включете на средно ниска топлина и изсипете яйцата. Гответе,, докато яйцата са твърди, добавете зеленчуците от едната страна и сгънете другата половина над плънката.

Добавете плодове в чинията и сервирайте!

Още начини, по които захарта причинява рак :

Яденето на бяла захар причинява магнезиев недостиг на минерали. Магнезият е бил отстранен в процеса на създаване, което я прави и основна причина за рак. Недостатъците на магнезий са не само про-възпалителни, но също причина за рак.

Високо-фруктозен сироп от царевица (HFCS) причинява рак, защото тя е замърсена с живак. Високо-фруктозен сироп от царевица причинява недостатъци на селен, тъй като живакът в него се свързва със селен и понижава нивата му.

Селенът е от съществено значение за производството на глутатион и неговият дефицит се увеличава с процента на ракови заболявания. Селенът и живакът са също вечните заподозрение и имат силен афинитет да се свързват един с друг.

Излишната захар повишава нивата на инсулина и евентуално изчерпване на инсулина. Необходими са висок инсулин и инсулин-подобни растежни фактори за контрол на кръвната захар нива в резултат от хронично поглъщане на високо въглехидратни храни. Повишените нива на инсулин са про-възпалителни и про-ракови и могат директно да насърчават разпространението на туморните клетки.

Повечето видове общ рак :

Рак на гърдата :  Колкото по-високи са нивата на инсулина, толкова по-бързо вашите гръдни клетки ще се делят; толкова по-висок риск от рак на гърдата има, толкова по-бързо всички съществуващи ракови клетки ще растат. С други думи, когато нивата на инсулина са нагоре, нивата на свободния естроген са нагоре, и двете от тях ускоряват клетъчното делене. Ето защо високите нива на инсулин увеличават риска от рак на гърдата толкова много.

Изследване, проведено от, Harvard Medical School , (2004) установява, че жените, които, като тийнейджъри, яли храни с висок гликемичен индекс, са имали по-висока честота на рак на гърдата по-късно в живота си. Проучването предполага, че насърчаването на вашата дъщеря-тийнейджърка, да намали захарта, ще й помогне да намали риска от рак на гърдата за останалата част от живота си.

Рак на панкреаса : Раковите клетки използват фруктозна захар, за да помогнат на туморите да растат по-бързо. Туморните клетки, са хранени с глюкоза, и фруктоза. Открития, публикувани във вестник на Cancer Research , помагат да се обяснят други изследвания, които са свързани прием на фруктоза с рак на панкреаса, един от най-смъртоносните видове рак.

"Съвременната диета съдържа много рафинирана захар, включително фруктоза и това е една скрита опасност замесена в много съвременни болести, като затлъстяване, диабет и затлъстяване на черния дроб.", Казва д-р Антъни Хийни от центъра Йонсон.

Захарта превръща тялото в подходящ източник за развъждане на вируси, бактерии , гъбички и рак от опустошената имунна система.