Да отслабваме с ходене пеша

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Фитнес съвети
Да отслабваме с ходене пеша
15222

Ходeнето е най-простият и лесен начин за поддържане на добро здраве, физическо натоварване без никакви усилия. С него човек може да се занимава по всяко време, дори тръгвайки на работа, всеки сезон и къде ли не. Ходенето ободрява не само тялото. Тo помага много за намаляването на стреса и напрежението. Най-подходящият място за разходка е изкачването на планината. Впрочем не е необходимо да се започва веднага със задължителното катерене на планини. Ако човек си набележи няколко километров маршрут в посока, която съвпада с ежедневните му дела, после може да го разшири до 5-6 км и лека-полека да си създаде навик да го минава всеки ден. Несериозно звучи редовното оправдание на всеки от нас е, че няма време за подобни разходки. Ако трябва обаче да сме откровени, нека си дадем сметка колко време чакаме нервничейки автобуса от градския транспорт или висим в колата на все по-задръстените булеварди. Правете поне хиляда крачки на ден за да се чувствате чудесно. За предпочитане е да ходите бързо, както когато закъснявате за нещо важно – опитайте се да изминавате един километър за приблизително 10-12 минути. Намаляването на теглото не е единствената полза от бързото ходене . То нормализира кръвното налягане, намалява нивото на холестерола, заздравява костите, като намалява риска от поява на остеопороза.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Упражнения и фитнес
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft