Британска туристка остана шокирана, след като получи сметка на стойност близо 1000 евро за едва три ястия в крайбрежен ресторант на гръцкия остров Миконос. Заведението DK Oyster, разположено на популярния плаж Платис Ялос, отдавна е обект на критики заради изключително високите си цени, които често не се съобщават предварително на клиентите.
Въпреки че ресторантът се рекламира като място за „специални моменти на спокойствие“, множество посетители го описват като „абсолютна измама“.
В платформата TripAdvisor потребителка на име Джесика Л.
Друга клиентка разказва за подвеждащи практики от страна на персонала. „Сервитьор донесе допълнителна напитка – непоискана – като „подарък“ за нашата група от четирима. Изглеждаше като мил жест, докато не се появи в сметката“, споделя тя. В нейния случай безалкохолна напитка е струвала около 35 паунда, а няколко алкохолни питиета са надхвърлили 400 паунда. Според отзиви дори подправките се таксуват отделно, като кетчупът може да струва 5 паунда, а порция пържени картофи – 20 паунда.
Собственикът на ресторанта, Димитриос Каламарас, отхвърля обвиненията и защитава ценовата си политика. Според него цените просто са „над възможностите“ на някои от клиентите му. Той твърди, че при оплакване персоналът му често се опитва да засрами посетителите, намеквайки, че не са достатъчно заможни, за да си позволят преживяването.
Каламарас заяви, че твърденията в TripAdvisor са неверни и посъветва клиентите да обсъждат цените с мениджър преди поръчка, тъй като било „нелепо“ да се обяснява менюто на всеки посетител.
Той отправи и обвинения към онлайн инфлуенсъри: „За съжаление, всички ние в бранша сме притискани от добре известни „инфлуенсъри“, които вместо да си изкарват прехраната с реклама, оказват натиск върху определени заведения с искания за огромни суми и безплатни вечери.“ Собственикът допълни, че DK Oyster няма да се поддава на подобен натиск.