Каква диета да спазваме, когато ходим на работа

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Съвети отслабване
Закуската по време на диета
9880

Закуската по време на диета

Не бива да пренебрегвате това важно хранене. Дори до момента да не сте закусвали, направете усилие първоначално да хапвате само няколко хапки. Чрез една хубава закуска ще имате енергия за всички задачи през деня, а и няма да прималеете от глад на обяд и да се нахвърлит на първото нездравословно нещо, което ви попадне.

Добре е да изпиете чаша топла вода с мед и лимон преди хранене. Така ще хидратирате организма си и ще засилите метаболизма. След това можете да пиете освежаваща топла напитка - чай или кафе. Не се притеснявайте да хапнете повече на закуска - предстои ви цял работен ден, в който ще изразходите енергията.

Подходящи за закуска са овесените ядки, мюслите, пълнозърнестите продукти (хляб, макарони, бисквити). Те внасят в организма бавни въглехидрати, които се освобождават постепенно и така сте работоспособни по-дълго. Можете да гарнирате филийка пълнозърнест хляб с шунка, сирене, кашкавал или дори конфитюр, стига да не прекалявате. Може да изберете чаша прясно мляко или кисело мляко с плодове или пък свеж сезонен плод. 

1
2 3 4 5 6 7 8
Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Диети
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft