Как да отслабнем с моркови и да решим множество сърдечно-съдови проблеми

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
Здравословно хранене
Как да отслабнем с моркови и да решим множество сърдечно-съдови проблеми
1988
Как да отслабнем с моркови и да решим множество сърдечно-съдови проблеми

Това е чудесно решение за много здравословни проблеми!

Храненето на правилните храни ще ви помогне да поддържате препоръчителния си прием на калории без глад или загуба на основни хранителни вещества.

Морковите са една от най-препоръчителните диетични храни. Защото е важен източник на хранителни вещества.

Освен това има благоприятен ефект върху организма, елиминирайки токсините.

Морковите са идеална храна за отслабване.

Много често отслабването става част от решението на здравословните проблеми, особено на сърдечно-съдовата система.

Морковите са богати на хранителни вещества, които ви помагат да отслабнете.

Когато консумирате по-малко калории, ще ви е по-трудно да задоволите всички нужди на тялото си от хранителни вещества. За да се преодолее този проблем, морковите са чудесно средство. При диета за отслабване се препоръчва да се използват главно храни, съдържащи голямо количество хранителни вещества на калории.

Предимствата на морковите за отслабване

Фибрите спомагат за намаляване на риска от сърдечни заболявания и диабет тип 2. Калият също противодейства на неблагоприятните ефекти на натрия върху кръвното налягане. Витамин С е от съществено значение за образуването на колаген и заздравяването на рани. Нуждаете се от витамин А за здрава имунна система и по-добро зрение. Витамин К, който се намира в морковите, също е полезен за правилната коагулация.

Хранителната стойност на морковите за отслабване

Нарязаните моркови съдържат само 50 калории на чаша, докато могат да осигурят 3,4 грама фибри или 14 процента от дневната нужда, от която тялото ви се нуждае. Както и 390 милиграма калий, 7,2 милиграма витамин С и 16,1 микрограма витамин К.

Ниска енергийна плътност

Плодовете и зеленчуците, като морковите, съдържат сравнително малко калории на грам. Това означава, че те имат ниска енергийна плътност поради високото съдържание на вода и фибри, както и ниско съдържание на мазнини с много полезна загуба на тегло.

Според Центровете за контрол и превенция на заболяванията, консумацията на храни с ниска специфична енергия ни позволява да бъдем пълноценни, да ядем по-малко калории.

Моркови с нисък гликемичен индекс

Диета с високо съдържание на фибри и нисък гликемичен индекс може да помогне на хората да отслабнат повече от обикновените диети. Гликемичният индекс е скала, която измерва ефекта на съдържащите въглехидрати храни върху кръвната захар.

Според статия, публикувана в Nutrition Reviews през април 2010 г. Може да помогне за поддържане на чувствителност към инсулин. А също така стимулират чувството за ситост, улеснявайки процеса на отслабване. Храните с по-нисък гликемичен индекс са по-малко от 55, а морковите съответстват на GI 47.

Предястие за здравословни моркови

Според MayoClinic.com, храненето между храненията може да бъде част от здравословната диета. В резултат на това това може да ви помогне да отслабнете.

Закуските трябва да са не повече от 100-200 калории. Можете да ядете до 2 чаши моркови или да ядете по-малко моркови и да ги сервирате с хумус, за да добавите протеин и да направите закуската малко по-обилна.

Яденето на моркови ще ви помогне да не сте гладни и поради тази причина няма да преяждате при следващото хранене.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft