Правила за безопасност на гръбначния стълб и ставите

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Здравни съвети
Правила за безопасност на гръбначния стълб и ставите
10856

Летният сезон на село или на вилата е най-доброто време за сприятеляване със земята. За някои това е свято задължение, за други - любимо хоби. Най-важното е да не се престаравате - иначе ще си докарате радикулит.

7 правила за безопасност на гръбначния стълб и ставите

1. Грижете се за стойката си. При неправилно положение на тялото гръбначният стълб се пренатоварва.

2. Започнете тренировки един месец преди работата на вилата. В сутрешната ви гимнастика трябва да влиза комплекс упражнения за правилна стойка и укрепване на ставите.

3. Включвайте се в работата постепенно. Не хуквайте към градината веднага след събуждане. Протегнете се като котка, извийте тялото, направете няколко упражнения за разтягане.

4. Не допускайте обезводняване. Обилното потене при прегряване и пренатоварване е опасно за гръбначния стълб и ставите, затова си правете почивки, пийте чиста вода и билкови чайове.

5. Тютюнопушенето вреди на гърба. Никотинът нарушава кръвоснабдяването на съдовете, затова цигарите повишават риска от травми. По-добре полежете 5-10 минути, отпуснати напълно и затворили очи.

6. Най-доброто време за градинарска физкултура е сутрин, преди да е станало горещо, и вечер.

7. Вслушвайте се в тялото си. Не пропускайте тревожните сигнали - ако се появи усещане за дискомфорт или болка, веднага направете почивка. 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Здраве за дамите
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft