Как да бягаме правилно

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Фитнес съвети
Преди да започнете бягането
4877

Преди да започнете бягането

:- Направете загряване на тялото , така ще раздвижите кръвта. Достатъчно е да побягате съвсем малко бързо, толкова, че да ви се ускори пулса. След това направете няколко дълбоки вдишвания през носа с пълно издишване през устата. Направете кръгови движения с ръцете и краката, също и с тялото.

Полезни съвети:

- Започвайте бягането в бавно темпо, и го усилете постепенно (ако разбира се не бягате за скорост – в този случай преди тръгване трябва добре да загреете).

- По-малко излишни движения. Излишните малки крачки претоварват организма. Малкият наклон на корпуса напред пренася центъра на тежестта и спомага да се избегнат излишните движения.

- Трябва да се бяга, без да подскачате нагоре-надолу.

- Бягайки, стъпалата трябва да ги спускате меко към земята, без резки удари на петите. От ударите могат да пострадат ставите.

-По-малко сцепление със земята. Това не е разходка, а бягане. Поставяйки крака на земята, трябва колкото по-скоро да го откъснете от земята.

- по време на бягане трябва да се диша през носа. Ако започнете да дишате през устата, означава, че тялото се претоварва – не достига кислород, а ако и физиономията започне да се криви, значи, трябва да се намали темпото.

-Трябва да се бяга систематично, иначе, няма да има полза.

- След приключване на бягането, в никакъв случай не спирайте веднага. Повървете дотогава, докато не възстановите пулса си.

- За възстановяване на водния баланс, се препоръчва след пробега да се изпие една чаша вода, или повече, но със стайна температура.

- По време на бягането колената може да започват да се огъват. След първите тренировки може да получите мускулна треска на всякакви групи мускули. Защото практически се натоварват всички мускули и болката говори за нетренираността на тялото. С времето всичко ще премине. Най-важното е да не се предавате!

Не забравяйте, че ще имате полза само при постоянни тренировки и периодично увеличаване на натоварването.

Успех и крепко здраве!

1
2 3 4
Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Упражнения и фитнес
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft