Ако спите в тази поза ще се събуждате изпълнени с енергия и тонус, каквито никога досега не сте имали

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
По-здрави
Ако спите в тази поза ще се събуждате изпълнени с енергия и тонус, каквито никога досега не сте имали
20027
Ако спите в тази поза ще се събуждате изпълнени с енергия и тонус, каквито никога досега не сте имали

Средният човек прекарва една трета от живота си заспал. Невъзможно е да се подцени значението на този процес: през това време тъканите ни се възстановяват, токсините се отделят и мозъкът обработва получената информация. В същото време твърде малко хора знаят как да спят правилно . Освен това мнозина дори не се замислят!

Ако копаете по-дълбоко, сънят също зависи от това дали сте в добро настроение, дали имате достатъчно енергия за останалата част от деня. Всички метаболитни процеси също са обвързани със съня. Но за да се чувствате комфортно и да сте уверени в качеството на почивката си, просто трябва да знаете как да легнете правилно .

Пози в съня и какво влияят

 

Преди да стигнете дотам, не забравяйте в каква позиция обикновено спите. Възможно е да има много варианти, но се опитайте да запомните как точно лежите: на гърба, на корема или на някоя страна?

Спите на гърба си

 

Дълго време се смяташе, че тази позиция е най-полезната. Не всичко обаче е толкова просто, колкото бихме искали: тази позиция за сън трудно може да се нарече правилна

Козметолозите единодушно твърдят, че при такъв сън кожата на лицето е по-малко травмирана от възглавницата и не се образуват гънки. Но в същото време има редица други нюанси: когато спите по гръб , токсините се отстраняват по-малко ефективно от мозъка. Дишате по-трудно, появява се хъркане. Плюс това не е най-благоприятната позиция за гръбнака.

Решение: Спането на гърба ви ще бъде по-добро, ако горната част на тялото ви е на по-високо от долната част. Сякаш седите на много нисък стол.

Спите по корем

Единственото по-лошо от това да почивате на гърба си е да спите на корема . Това е особено вредно за лумбалния и шийния отдел на гръбначния стълб. Токсините в тази позиция изобщо не се отстраняват от мозъка и дишането може да бъде затруднено.

Решение: Ако редовно спите по корем , опитайте да спите без възглавница. Ще се изненадате колко се намалява стреса върху шийния отдел на гръбначния стълб.

Спете на една страна

Най-правилната и удобна позиция за сън. Най-малкото затруднява дишането, не деформира извивките на гръбначния стълб и насърчава елиминирането на токсините. Възглавницата трябва да бъде толкова висока, че главата и шията да са хоризонтални.

Как да подобрите съня си и позата съответно? Поставете друга възглавница между краката си . Случвало ли ви се е да стискате одеяло с колене в съня си? Това не е без причина: именно в тази позиция гръбначният стълб почива най- добре

Трикът на възглавницата между краката не е нов. Възглавниците Дакимакура са много популярни сред най- здравата нация в света , а именно японците. Те имат удължена форма, така че да е удобно да ги прегърнете насън.. По този начин сънят е по-полезен и не вреди на опорно-двигателния апарат. Знаете ли за това?

Дай твоята оценка:
5 от 2 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft