Ето какво сметка получи туристка на гръцки остров-Направо й се истпари косата

вход през zajenata.bg
За Жената
Начин на живот
Пътуване и екскурзии
Ето какво сметка получи туристка на гръцки остров-Направо й се истпари косата
2486
Снимков материал: pixabay.com
Ето какво сметка получи туристка на гръцки остров-Направо й се истпари косата

Британска туристка остана шокирана, след като получи сметка на стойност близо 1000 евро за едва три ястия в крайбрежен ресторант на гръцкия остров Миконос. Заведението DK Oyster, разположено на популярния плаж Платис Ялос, отдавна е обект на критики заради изключително високите си цени, които често не се съобщават предварително на клиентите.

Въпреки че ресторантът се рекламира като място за „специални моменти на спокойствие“, множество посетители го описват като „абсолютна измама“.

В платформата TripAdvisor потребителка на име Джесика Л.

споделя своето преживяване: „Мястото е ценова гавра. За една цяла риба платихме 350 евро, а общо за три ястия – 1000 евро. Най-лошото преживяване в Миконос! Дори в Scorpios – един от най-луксозните ресторанти – не сме плащали толкова за вечеря на петима с предястие, основно и десерт.“

Друга клиентка разказва за подвеждащи практики от страна на персонала. „Сервитьор донесе допълнителна напитка – непоискана – като „подарък“ за нашата група от четирима. Изглеждаше като мил жест, докато не се появи в сметката“, споделя тя. В нейния случай безалкохолна напитка е струвала около 35 паунда, а няколко алкохолни питиета са надхвърлили 400 паунда. Според отзиви дори подправките се таксуват отделно, като кетчупът може да струва 5 паунда, а порция пържени картофи – 20 паунда.

Собственикът на ресторанта, Димитриос Каламарас, отхвърля обвиненията и защитава ценовата си политика. Според него цените просто са „над възможностите“ на някои от клиентите му. Той твърди, че при оплакване персоналът му често се опитва да засрами посетителите, намеквайки, че не са достатъчно заможни, за да си позволят преживяването.

Каламарас заяви, че твърденията в TripAdvisor са неверни и посъветва клиентите да обсъждат цените с мениджър преди поръчка, тъй като било „нелепо“ да се обяснява менюто на всеки посетител.

Той отправи и обвинения към онлайн инфлуенсъри: „За съжаление, всички ние в бранша сме притискани от добре известни „инфлуенсъри“, които вместо да си изкарват прехраната с реклама, оказват натиск върху определени заведения с искания за огромни суми и безплатни вечери.“ Собственикът допълни, че DK Oyster няма да се поддава на подобен натиск.

Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft