Фитнес програми за жени

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Фитнес съвети
Фитнес програми за жени
27627

Тепърва ще се носят по тънки и разголени дрехи и ще ни се наложи да покажем тялото си. Сега е подходящият момент да започнем да възвръщаме формата си. Фитнесът и добре подбраната диета са 100 % ефикасен начин за целта.

Има различни фитнес програми за жени, които биха ни помогнали, но въпросът е какво точно търсим? Към какъв ефект се стремим – по-секси дупе, или по-тънка талия? В зависимост от формата и структурата на тялото се подбира и фитнес програмата. Ще ви предложа няколко фитнес програми за жени, подходящи за проблемните зони в телата ни.

За да отслабнете посещавайте фитнес център поне 3 пъти седмично, като не ходете 2 последователни дни, за да могат мускулите да починат. Минавайте през всички уреди – все пак освен да отслабнете, така ще можете и да подсилите фигурата си.

Не разчитайте само на фитнеса. Откажете някои добре, познати „врагове" (храни) на хубавото женско тяло и продължавайте да се движите. Било чрез джогинг, каране на колело, аеробика, плуване – изобщо все неща, при които активно участва мускулатурата на тялото.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Упражнения и фитнес
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft