Известен лекар предлага специална закуска за жени за отслабване и поддържане на стройна фигура

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Известен лекар предлага специална закуска за жени за отслабване и поддържане на стройна фигура
16770
Известен лекар предлага специална закуска за жени за отслабване и поддържане на стройна фигура

Закуската е най-важното ястие. Тя трябва да дава енергия през първата половина на деня, да изстрелва червата в работата и да поставя тялото в добър метаболизъм до вечерта.

Ако имате лоша закуска, ще се почувствате силен глад преди вечеря, неизбежно ще трябва да го задоволите, преди да си легнете.

Това е начинът за метаболитни нарушения и появата на наднормено тегло.

Закуската трябва да бъде балансирана и пълна, състояща се от протеини, сложни въглехидрати и ненаситени мазнини. Предлагаме Ви здравословна закуска за всеки ден от седмицата.

Възможности за закуска

Овесена каша с ябълка и канела
Отлична комбинация от изгаряне на мазнини. Към нея можете да добавите още орехи и сушени плодове. Ако сложите ядки, тогава масло в овесената каша не е необходимо да се добавя. Ако не, добавете малко сметана.

Кисело мляко и плодове
Препоръчително е да изберете натурално кисело мляко с живи бифидобактерии. Ягодите ще служат като източник на витамини и фибри. И за да добавите омега-3 протеини и мастни киселини към това ястие, е достатъчно да вземете още няколко супени лъжици ленено брашно.

Грейпфрут и яйца
Проучванията показват, че яденето на половин грейпфрут преди хранене има положителен ефект върху метаболизма. След ядене този горчиво-сладък плод може да се приема за основните ястия: яйца с пълнозърнест хляб и зеленчукова салата.

Плодове и протеин 

Чиния от какъвто и да е плод е отличен тласък на енергия в началото на деня. Добавете към него един или два протеинови продукта и може да сте сигурни, че денят ви ще върви добре.

Зърнени ястия
Малко зърнени култури, плюс кълнове и кисело мляко представляват фибри и сложни въглехидрати. Те имат механично въздействие върху стените на стомаха и червата, като положително влияят върху процеса на перисталтиката.

Бананово смути

Подхранваща, вкусна и здравословна закуска. Смесете във известно количества кефир или кисело мляко, банани, сушени плодове, ленени семена, сусам и какао. Всички заедно ги разбийте в блендер.

Зелен коктейл
Здравъсловен коктейл за детоксикация с витамини и минерали. Вземете купа зеленчуци, листа от мента, горски плодове, зелени зеленчуци, банан, малко мед, бадемово мляко и обединете всичко в блендер.

Д-р Мясников смята, че тези възможности за правилната закуска са най-полезни. Той препоръчва да започнете деня с чаша вода с лимонов сок, и след 15 минути, да пристъпим към хранене. За да подобри ефекта, диетологът препоръчва следващото хранене след закуска да бъде въглехидратно. Обяд - отново балансиран, и вечеря - лек протеин.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft