Още от най-добрите идеи за спорт за бременни

вход през zajenata.bg
За Жената
Родители
Бременност
Още от най-добрите идеи за спорт за бременни
2815
Още от най-добрите идеи за спорт за бременни

 

Танци . Много жени избират именно танците за поддръжка на фигурата през бременността.

Дали защото те ги карат да се чувстват грациозни (като алтернатива на останалото време от деветте месеца, през които всяка жена има чувството, че е слон), или защото се отразяват отлично на насторението на баланса да на тялото – едва ли има значение. Позитивите на този вариант са много, затова запишете едно CD с любимите си поп парчета и давайте.

Други леки аеробни упражнения . Всяко упражнение от аеробиката, одобрено от лекар обаче, е добра идея за бременна жена. Да тренирате сърцето си през този период е също много важно.

Гирички . Не оставяйте мускулите на ръцете си да атрофират. С разрешение от лекар, модифицирайте нормалните си упражнения с гирички и поддържайте спокойно тонуса си.

Упражненията на Кегел . Да не забравяме и мусулите в областта на таза – с тези упражнения тренирате именно тях, а с това ще улесните раждането, а после и възстановяването си. Ето за какво става дума – стегнете мускулите на дъното на таза си, сякаш се стискате, когато ви се пишка, задръжте 10 секунди и отпуснете. Така 5-6 пъти.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft